Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 13
Σχεδιασμός και αξιολόγηση αρχιτεκτονικής εικονικών επιχειρήσεων με χρήση συστημικών πολυ - μεθοδολογιών και υλοποίηση λογισμικού για τη λειτουργία εικονικής επιχείρησης κατασκευής μηχανισμών ηλεκτρονικών πληρωμών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)
Η διδακτορική διατριβή αυτή εστιάζεται στη μελέτη διαδικασιών, σχεδιασμού, λειτουργίας και διοίκησης Εικονικών Επιχειρήσεων (EE), αναδεικνύοντας το ρόλο των τελευταίων στην κατασκευή ηλεκτρονικών υπηρεσιών (E-Services). ...
Η μουσική ως επιστημονικό εργαλείο στη διάθεση του σύγχρονου Marketer: διαμόρφωση εικόνας προϊόντος και επιρροή καταναλωτικής συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)
Ο ρόλος της μουσικής γενικότερα στο μάρκετινγκ και ειδικότερα στη διαφήμιση και στη δημιουργία ατμόσφαιρας ενός καταστήματος δεν έχει μελετηθεί αρκετά, συγκριτικά τουλάχιστον με άλλα εκτελεστικά στοιχεία της διαφήμισης ή ...
Μετα-ευρεστικοί αλγόριθμοι βελτιστοποίησης και εφαρμογές σε προβλήματα συνδυαστικής βελτιστοποίησης
(2006-10-10)
Η βελτιστοποίηση αποτελεί ένα βασικό θέμα συζητήσεων στην πληροφορική, στην τεχνητή νοημοσύνη, στην επιχειρησιακή έρευνα, ενώ βρίσκει εκπληκτικές εφαρμογές στον τομέα της βιομηχανίας.
Τα προβλήματα που συναντώνται στον ...
Συστηματικός σχεδιασμός αρχιτεκτονικής εικονικών επιχειρήσεων και υλοποίηση λογισμικού υποστήριξης για τη διαχείριση διαδικασιών ηλεκτρονικής φορολόγησης
(2006-10-09)
Η διδακτορική διατριβή αναδεικνύει τη συμβολή των εικονικών επιχειρήσεων στη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται μοντέλα σχεδιασμού και αρχιτεκτονικής εικονικών επιχειρήσεων πάνω στην ηλεκτρονική ...
Η Περιβάλλουσα Ανάλυση Δεδομένων ως μέσο για πραγματοποίηση της εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων : μεθοδολογική προσέγγιση
(2006-11-23)
Η παρούσα διατριβή, έχει ως στόχο να προτείνει το µεθοδολογικό σχήµα για την υλοποίη
ση της εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών µονάδων, που θα επιτρέπει την παρακολούθηση της
εκπαιδευτικής διαδικασίας σε στατικές ή ...
Πραγματική και ψυχολογική απόσταση στην επιλογή διεθνών αγορών και η επίδραση των στερεοτυπικών αντιλήψεων
(2006-12-04)
Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την Επιλογή Διεθνών Αγορών (ΕΔΑ) και απέδωσε ιδιαίτερη έμφαση στα στοιχεία του στελέχους λήπτη των σχετικών αποφάσεων. Ειδικότερα
μελετήθηκε η ...
Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων : συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενοπλοίων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα
(2006-10-27)
Στη διατριβή αυτή όρισα το marketing της ναυτιλιακής επιχείρησης που δραστηριοποιείται στην εμπορική ναυτιλία και έχει πελάτη της τον ναυλωτή – φορτωτή. Ερεύνησα επιστημονικά και περιέγραψα μεθοδικά τη διαδικασία εφαρμογής ...
Η παραγωγή χρήσιμων πληροφοριών για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων στα πλαίσια του λογιστικού-κοστολογικού πληροφοριακού συστήματος : η περίπτωση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(2006-12-04)
Κύριος σκοπός της διατριβής είναι η διερεύνηση της ποιότητας (χρησιμότητας)
των πληροφοριών της Λογιστικής Κόστους που παρέχονται από τα Λογιστικά
Πληροφοριακά Συστήματα των επιχειρήσεων. Για τη διερεύνηση του κύριου ...
Ιδιωτική ασφάλιση υγείας : πρότυπο σύστημα διοίκησης των απαιτουμένων διαδικασιών και διαχείρησης ατομικών συμβολαίων
(2006-09-15)
Η παρούσα διδακτορική διατριβή αποτελεί το προϊόν μακροχρόνιας και επίπονης έρευνας στον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας. Σκοπός της εργασίας είναι η έρευνα στο πεδίο της Health Informatics από την δυσχερή θέση στην ...
Χρήση μοντέλων στερεολιθογραφίας για τη διερεύνηση της λειτουργικής
(2006-01-01)
Η μέθοδος της στερεολιθογραφίας, μαζί με έναν αριθμό από άλλες πρακτικές αποτελούν μια ομάδα αναδυόμενων τεχνολογιών ταχείας πρωτοτυποποίησης που αναμένεται να παίξουν ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο στο μέλλον κατά τη διαδικασία ...