Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 52
Εξαγωγή, ανάλυση και απεικόνιση ποιοτικών πληροφοριών από αδόμητα επιχειρηματικά δεδομένα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01-27)
Ένα από τα ανοικτά προβλήματα που προσπαθεί να επιλύσει η ακαδημαϊκή κοινότητα και που μαστίζει τον τομέα του εμπορίου και της πολιτικής, είναι η ανάλυση αδόμητων δεδομένων. Από εικόνες και βίντεο, έως ήχο και κείμενο, τα ...
Παράγοντες και Πρακτικές Αειφορίας σε Βιομηχανικές Επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-15)
Η έννοια της αειφορίας απασχολεί όλο και περισσότερο τις σύγχρονες επιχειρήσεις, οι οποίες προσπαθούν να προσαρμοστούν σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Για το λόγο αυτό, ακολουθούν συγκεκριμένες κατευθύνσεις και ...
The novel concept of destination love in tourism & marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07-28)
Ο ουσιαστικός ρόλος της αγάπης, στον τουρισμό και το μάρκετινγκ, έχει τονιστεί από πολλούς ακαδημαϊκούς. Στον τουρισμό, το brand προορισμού -δηλαδή η δημιουργία ενός ονόματος, συμβόλου, λογότυπου, λεκτικού σήματος ή άλλου ...
Η μουσική ως επιστημονικό εργαλείο στη διάθεση του σύγχρονου Marketer: διαμόρφωση εικόνας προϊόντος και επιρροή καταναλωτικής συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)
Ο ρόλος της μουσικής γενικότερα στο μάρκετινγκ και ειδικότερα στη διαφήμιση και στη δημιουργία ατμόσφαιρας ενός καταστήματος δεν έχει μελετηθεί αρκετά, συγκριτικά τουλάχιστον με άλλα εκτελεστικά στοιχεία της διαφήμισης ή ...
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών: διαφορές εκτιμήσεων και αντιλήψεων της τουριστικής εμπειρίας μεταξύ επαγγελματιών και τουριστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)
Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να εξετάσει τη χρήση ενός ιδιαίτερου τύπου διαδικασίας απόκτησης γνώσης (Έρευνα Μάρκετινγκ) μέσα σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό περιβάλλον (Τουριστικοί Προορισμοί), αναγνωρίζοντας τη γνώση ως ...
Ηγεσία & ηθική : συγκριτική ανάλυση των συμπεριφορικών αποτελεσμάτων της ηθικής ηγεσίας στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06-15)
Η παρούσα διατριβή πραγματεύεται το ζήτημα της ηθικής ηγεσίας, χρησιμοποιώντας μια θετικιστική προσέγγιση. Σκοπός της διατριβής αυτής είναι να παρουσιάσει και τεκμηριώσει ένα ολιστικό μοντέλο το οποίο αντανακλά την σχέση ...
The implementation and impact of accounting standards on Greek Small and Medium-sized entities
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)
Η θέσπιση του ν. 4308/2014 (Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα) που ενσωμάτωσε την νέα Ευρωπαϊκή Λογιστική Οδηγία (Οδηγία 2013/34/EE του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 26ης Ιουνίου 2013) επέφερε δραστικές αλλαγές ...
Αλληλεπίδραση παραγόντων συναισθηματικής νοημοσύνης και στυλ ηγεσίας στα διοικητικά στελέχη του σύγχρονου ναυτιλιακού επιχειρηματικού κόσμου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12-22)