Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 28
Οι αντιλήψεις των γονέων και των εκπαιδευτικών για την αναγκαιότητα ύπαρξης Σχολής Γονέων στα σχολεία της προσχολικής ηλικίας. Η ψηφιακή διάσταση της εκπαίδευσης στο πλαίσιο αυτό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Οι Σχολές Γονέων αποτελούν ένα θεσμό εδώ και χρόνια. Εμφανίζονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 1962, με ιδιωτική πρωτοβουλία της Μαρίας Χουρδάκη. Ως κρατικός θεσμός εμφανίζονται πολύ αργότερα, το 1998. Περνώντας από ...
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή μαθητών στο Internet of Things (IoT) και τον προγραμματισμό μέσω του μικροϋπολογιστή Raspberry PI 2
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Το Internet of Things (IoT) - Διαδίκτυο των πραγμάτων είναι πλέον πραγματικότητα και έχει μετασχηματίσει πολλούς τομείς της καθημερινής μας ζωής. Αποτελείται από ένα ευρύτερο σύνολο αντικειμένων τα οποία συνδέονται στο ...
Σχεδιασμός εφαρμογής για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής παιδιών με καρκίνο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η κυριαρχία των τεχνολογιών της επικοινωνίας και της πληροφορίας στη σύγχρονη εποχή γίνεται αισθητή, εκτός των άλλων, και στον τομέα της υγείας με πολλαπλά οφέλη για τους ασθενείς. Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνώνται ...
Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και παιχνιδοποίηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
Η παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρεί να εξετάσει αν ένα εκπαιδευτικό σενάριο σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον (Moodle) βασισμένου στην θεωρία της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης (self-regulation learning) και της ...
Designing and evaluating an e-course on interculturalism for adult education
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) είναι ένας ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας εκπαίδευσης. Έχει πολλά πλεονεκτήματα για τους εκπαιδευόμενους και τους παρέχει τη δυνατότητα να μάθουν σύμφωνα με τον χρόνο και το ρυθμό που επιλέγουν. ...
Μοντελοποίηση κατατομής μαθητή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-02)
Έχοντας περάσει το κατώφλι του 21ου αιώνα παρατηρούμε την αλλαγή η οποία συμβαίνει στην
κοινωνία μας. H βιομηχανική εποχή που χρειαζόταν εργατικό δυναμικό για να εκτελεί
τυποποιημένες εργασίες έχει τελειώσει και ανατέλλει ...
Ανάπτυξη περιβάλλοντος η-μάθησης για την εκμάθηση του λογισμικού WordPress
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού μαθήματος για την εξ αποστάσεως εκμάθηση του Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου WordPress.com βασισμένο στο διδακτικό μοντέλο της Γνωστικής ...
Εισαγωγή σε γλώσσα προγραμματισμού μέσω ψηφιακών διαδραστικών ιστοριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-03)
Στην εποχή μας, που οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται με ραγδαίους ρυθμούς , οι νέοι πρέπει να αναπτύσσουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν στα μελλοντικά τους σχέδια. Το ελληνικό σχολείο προσπαθεί να προσαρμοστεί στις ...
Δημιουργία ηλεκτρονικού σεμιναρίου για τη διερευνητική μάθηση και τις μοντέρνες τεχνικές αξιολόγησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλύσουμε τη δημιουργία ενός
ηλεκτρονικού σεμιναρίου με θέμα την Διερευνητική μάθηση στις Φυσικές επιστήμες
και την αξιοποίηση μοντέρνων τεχνικών αξιολόγησης για την αποτίμηση ...
Ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού περιβάλλοντος (e-lab) για την εξ' αποστάσεως εκμάθηση γλωσσών προγραμματισμού με τη χρήση της online εφαρμογής Weebly σύμφωνα με την εκπαιδευτική μέθοδο της αυτοκατευθυνόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) έχει προσελκύσει τα τελευταία χρόνια μεγάλο μέρος της επιστημονικής έρευνας, καθώς αποτελεί μια ταχέως αναπτυσσόμενη περιοχή της εκπαίδευσης. Παρόλα αυτά η επίδραση ενός ηλεκτρονικού ...