Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 15
Σύγκριση της ανταγωνιστικότητας ναυπηγικών - ναυπηγοεπικευαστικών μονάδων στην Ευρώπη και στην Απω Ανατολή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005-11-29)
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η παρουσίαση και η μελέτη της ναυπηγικής και ναυπηγοεπισκευαστικής αγοράς και η παρατηρούμενη διάσταση ανάμεσα στην αντίστοιχη βιομηχανία της Ασίας και της Ευρώπης. ...
Η αποτελεσματικότητα του ISM code
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006-09)
Στόχος της εργασίας αυτής είναι να διαπιστώσει αν και κατά πόσο ο Διεθνής Κώδικας Ασφαλούς Διαχείρισης (International Safety Management Code - ISM 1998) έχει επιτύχει τον σκοπό του. 'Όπως θα αναλυθεί στην συνέχεια, κύριοι ...
Πρόσφατες εξελίξεις ναυτιλιακής πολιτικής και διεθνής ανταγωνιστικότητα νηογνωμόνων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-12)
Η παρούσα διπλωματική με τίτλο «Πρόσφατες εξελίξεις ναυτιλιακής πολιτικής και ανταγωνιστικότητα Νηογνωμόνων» αποτελεί μια προσπάθεια διερεύνησης βασικών γνωστικών πεδίων, καταγραφή πληροφοριών και δεδομένων καθώς επίσης ...
Η πορεία της παραδοσιακής φορτωτικής προς την ηλεκτρονική στα πλαίσια καθιέρωσης των ηλεκτρονικών συναλλαγών στη ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)
Η τεχνολογική εξέλιξη και οι μεταβολές, τις οποίες αυτή επιφέρει, αποτελούν έναυσμα για αναθεώρηση και επανεξέταση παραδοσιακών και καταξιωμένων θεσμών της ανθρώπινης δραστηριότητας. Το πεδίο της θαλάσσιας μεταφοράς ...
Σημαίες ευκαιρίας και σημαίες ανοιχτού νηολογίου: παραλληλισμοί, διαφοροποιήσεις και εξελίξεις του σύγχρονου θεσμικού πλαισίου που καθορίζει την ανταγωνιστικότητά τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-12)
Ο σύνδεσμος Σημαίας και πλοίου είναι πολύ σημαντικός και καθοριστικός . Η σημαία που κυματίζει σε ένα πλοίο αποτελεί πρώτα μια οπτική μαρτυρία και ένα σύμβολο της εθνικότητας που έχει το πλοίο. Όπως κατοχυρώθηκε και στη ...
Πηγές χρηματοδότησης στην ελληνική ποντοπόρο ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-01)
Οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις μέχρι και τα μέσα της δεκαετίας 1970-1980 δεν είχαν προβλήματα στην εύρεση επενδυτικών κεφαλαίων. Η κρίση στη ναυτιλία την περίοδο 1981-1987 ανάγκασε της Τράπεζες να πάρουν δραστικά μέτρα και ...
Ομοιότητες και διαφορές της λογιστικής κοινών εταιρειών και της λογιστικής ναυτιλιακών εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)
Η ανεξάρτητη και μεγαλειώδης ανάπτυξη της Ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας συνοδεύτηκε παράλληλα και με την άνθηση του τριτογενούς τομέα, που αφορά την ανάπτυξη των ναυτιλιακών εταιρειών. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να ...
Οι σύγχρονες εξελίξεις και η συγκέντρωση στη βιομηχανία των δεξαμενοπλοίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004-06-22)
Στο πρώτο κεφάλαιο της μελέτης παρουσιάζεται η βιομηχανία των δεξαμενόπλοιων με τα παρακάτω θέματα: συνοπτική ιστορική αναδρομή, παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση και την προσφορά χωρητικότητας, καθορισμός των επιμέρους ...
Επιπτώσεις από την ιδιωτικοποίηση λιμένων και παραχώρηση δικαιωμάτων εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων: παρουσίαση & συγκριτική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-09-15)
Σκοπός της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι να περιγράψει, να αναλύσει και να εξηγήσει το ζήτημα της ιδιωτικοποίησης των λιμένων και την παραχώρηση δικαιωμάτων στους τερματικούς σταθμούς containers. Παλαιότερα η ευθύνη ...
Θαλάσσια αστική συγκοινωνία: η περίπτωση της Σαλαμίνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)
Όλων των ειδών οι μεταφορές, αστικές και μη, ασκούν μια επίδραση στο περιβάλλον. Ζούμε σε μια εποχή κρίσιμη για το περιβάλλον, όπου όλα γύρω μας μεταβάλλονται ραγδαία και αρκετές φορές με βλαβερές συνέπειες για τη ζωή μας ...