Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 27
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και το μάρκετινγκ εντυπώσεων. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Μέθοδοι αύξησης της αποδοτικότητας των εργαζομένων : η συμβολή τους στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η σύγχρονη οικονομική κρίση έχει αλλάξει τις ισορροπίες στην οργάνωση των επιχειρήσεων. Όσες εταιρείες έχουν χτίσει κατά κύριο λόγο πάνω σε υλικές βάσεις νιώθουν μεγάλη δυσκολία να κρατήσουν σταθερό το έδαφος κάτω από τα ...
Η θεμελίωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω της πράσινης ανάπτυξης στον τραπεζικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-07)
Στη σημερινή κοινωνία, το ζήτημα της προστασίας του περιβάλλοντος και της αειφορίας έχει ευρέως αναγνωρισθεί ως υψίστης σημασίας, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να δέχονται πιέσεις να δρουν πιο «πράσινα». Οι επιχειρήσεις ...
Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση μαιευτικής & γυναικολογικής κλινικής στο νομό Αιτωλοακαρνανίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η παρούσα μελέτη αφορά στην ίδρυση της γυναικολογικής μαιευτικής κλινικής «ΖΩΗ» στο
νομό Αιτωλοακαρνανίας και συγκεκριμένα στην περιοχή Κεφαλόβρυσου – Αιτωλικού.
Η κλινική μας εκτός από τις καθαρά μαιευτικές και ...
Μελέτη στρατηγικής διεθνούς επέκτασης επιχειρήσεων στο λιανεμπόριο - H περίπτωση της Wall-Mart
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον όπου παρατηρείται μεταξύ άλλων: α) έντονος ανταγωνισμός, β) κορεσμός γ) αλληλεξάρτηση των αγορών και τέλος δ) διαρκείς μεταβολές στο εξωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων η δραστηριοποίηση ...
Η στρατηγική της Tasty Foods ΑΒΓΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στατιστική ανάλυση επίδρασης του παγκοσμίου ΑΕΠ κατά την περίοδο 1999-2010, στην θαλάσσια μεταφορά και ειδικότερα στα σημεία Suez Canal, Bosphorus, Panama Canal
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Σκοπός αυτής της μελέτης είναι να καταδείξει την σχέση των στοιχείων του
διεθνούς εμπορίου, του παγκόσμιου ΑΕΠ, και της βιομηχανικής παράγωγης σαν
βασικά στοιχεία που δημιουργούν, επιδρούν και επηρεάζουν την ζήτηση ...
Οι προκλήσεις για το ελληνικό τραπεζικό σύστημα κατά την περίοδο της δημοσιονομικής κρίσης του ελληνικού κράτους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με στόχο να παρουσιάσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές τράπεζες μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, το οποίο δημιουργήθηκε λόγω της έντονης δημοσιονομικής ...
Guerilla marketing : μέγιστη ανταπόκριση με ελάχιστο κόστος - η διαρκώς αναπτυσσόμενη τάση στο μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι το “Guerilla Marketing”.
To Guerilla Marketing είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη τάση του Μάρκετινγκ, η οποία βασιζόμενη σε αντισυμβατικές τεχνικές, προσπαθεί να πετύχει ...
Προσδιοριστικοί παράγοντες χρηματοοικονομικής μόχλευσης μελέτη εισηγμένων εταιριών Ελλάδας και Ιταλίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι διττός: πρώτον η εύρεση των κυριότερων παραγόντων που επηρεάζουν την χρηματοοικονομική μόχλευση και γενικότερα την κεφαλαιακή διάρθρωση εισηγμένων εταιριών στην Ελλάδα και στην Ιταλία ...