Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 30
Ο ρόλος των αεροπορικών επιχειρήσεων Ελλάδας - Κύπρου στον κυπριακό τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11-17)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία έχει ερευνηθεί διεξοδικά η προσπάθεια των αεροπορικών εταιρειών να αυξήσουν τα κέρδη τους, με την εκτέλεση δρομολογίων Κύπρου – Ελλάδας, στα μέσα μιας τεράστιας οικονομικής κρίσης, ...
Εξέλιξη του ευρωπαϊκού τουρισμού στην Ελλάδα και μελλοντικές προβλέψεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Οι διακοπές στο εξωτερικό γίνονται ολοένα και πιο σημαντικές για τους Ευρωπαίους. Η Ελλάδα με τους πολιτιστικούς θησαυρούς, την ποικιλομορφία, τα εντυπωσιακά τοπία της, τις δυνατότητες αναψυχής και αθλητισμού γίνεται συχνά ...
Το νομικό πλαίσιο των τουριστικών καταλυμάτων στην Ελλάδα - Μελέτη περίπτωσης: ενοικίαση κατοικιών μέσω πλατφόρμων διαμοιρασμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να ερευνήσει τις αλλαγές που έχει
επιφέρει η τροποποίηση των νομοθετικών διατάξεων που αφορούν το νομικό πλαίσιο
μέσα στο οποίο δημιουργούνται και επιχειρούν τα τουριστικά ...
Η Αυστρία ως χώρα προέλευσης τουριστών μελέτη περίπτωσης: οι Αυστριακοί τουρίστες στην Ελλάδα, αφίξεις - προβλέψεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Οι διακοπές στο εξωτερικό γίνονται ολοένα και πιο σημαντικές για τους Αυστριακούς.
Ο όγκος των ταξιδιών στο εξωτερικό αυξήθηκε περισσότερο από πέντε φορές τις
τελευταίες 4 δεκαετίες. Η Ελλάδα με τους πολιτιστικούς ...
Αξιολόγηση ξενοδοχείων (Tripadvisor) και λήψη αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Στις μέρες μας παρατηρείται η όλο και συνεχώς αυξανόμενη χρήσης των social media σε κάθε πτυχή της σύγχρονης ζωής. Το αποτέλεσμα είναι να δημιουργηθούν social media που απευθύνονται σε κάθε χρήστη είτε αυτός θέλει να ...
Επιχειρηματικό σχέδιο για ηλεκτρονική εφαρμογή (application) εκπτωτικών κουπονιών προϊόντων και υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Ο τομέας του λιανικού εμπορίου έχει γνωρίσει σημαντική άνθιση τα τελευταία χρόνια εξαιτίας του εκτεταμένου μάρκετινγκ, της έντονης κοινωνικής επιρροής και της αυξημένης καταναλωτικής δύναμης (Βλαχοπούλου, 2003). Η παγκόσμια ...
Τουριστική συμπεριφορά Ελλήνων απέναντι στο προσφυγικό ζήτημα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα Διπλωματική εργασία ασχολείται με την συμπεριφορά των ελλήνων
Τουριστών απέναντι στη προσφυγική κρίση που αντιμετώπισε η Ελλάδα το καλοκαίρι
του 2016.
Η διπλωματική εργασία χωρίζεται σε 2 Μέρη: στο Θεωρητικό ...
Στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η συγκεκριμένη εργασία έχει τίτλο στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά και αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την έννοια του μάρκετινγκ, τον ορισμό του τουριστικού μάρκετινγκ, το ...
Υποστήριξη ταξιδιωτικών γραφείων με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού επιχειρείν: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα Διπλωματική Εργασία ως στόχο έχει να αναδείξει τη συμβολή του ηλεκτρονικού επιχειρείν στον κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας και συγκεκριμένα στον κλάδο των ταξιδιωτικών γραφείων.
Το «e business» (ηλεκτρονικό ...
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου του τουρισμού στο σύγχρονο ελληνικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Τα τελευταία χρόνια, όλοι μας ακούμε πολύ συχνά τις λέξεις τουρισμός, τουριστική ανάπτυξη, τουριστικός προορισμός κτλ. Μόνο αισιοδοξία και ελπίδα μέσα στο αβέβαιο οικονομικό περιβάλλον της ύφεσης, κρύβουν αυτές οι λέξεις ...