Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 81
Η κοινωνικοοικονομική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα του Northern Sea Route – Σύγκριση με το Σουέζ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)
Η κλιματική αλλαγή έχει προκαλέσει μεγάλες αλλαγές στο σύνολο του πλανήτη, σε
περιβαλλοντικό, οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο. Οι αλλαγές αυτές είναι ορατές
και στην Αρκτική, με σημαντικότερη την αύξηση της θερμοκρασίας ...
Οικονομική αποτίμηση από την κατασκευή LNG bunkering terminal : η περίπτωση του Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)
Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια οικονομικής αποτίμησης των επιπτώσεων από την κατασκευή και λειτουργία & συντήρηση ενός τερματικού για ανεφοδιασμό των πλοίων με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) στο λιμάνι του ...
Η επιτυχημένη εφαρμογή προτύπων ποιότητας ISO 50001
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)
Διεθνής οργάνωση, βιώσιμη ανάπτυξη και ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Η βιώσιμη-αειφόρος ανάπτυξη αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα, με υψηλό
συντελεστή πολυπλοκότητας, ζητήματα προς διευθέτηση σε παγκόσμια κλίμακα καθώς
αποτελεί ένα κοινό ζητούμενο. Όλοι επηρεάζουν και επηρεάζονται ...
S&P market : οι επιδράσεις των ναυτιλιακών κύκλων στη διαδικασία αγοραπωλησίας μεταχειρισμένων πλοίων και συμπεράσματα με βάση τη διεθνή ναυτιλιακή κρίση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-01)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό να αναδειχθεί η αλληλεπίδραση
που ασκούν οι ναυτιλιακοί κύκλοι στη διαδικασία αγοραπωλησίας πλοίων, και πως
συμπεριφέρεται η αγορά μεταχειρισμένων και νεότευκτων πλοίων, ...
Διαδικασία αγοροπωλησίας πλοίων : στάδια αγοραπωλησίας & ανάλυση των όρων του Memorandum of Agreement – κριτήρια αγοράς μεταχειρισμένων πλοίων σε σχέση με την ναυτιλιακή αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η αναλυτική περιγραφή της διαδικασίας αγοραπωλησίας μεταχειρισμένων (second hand) πλοίων είτε δεξαμενόπλοιων είτε φορτηγών με εκκίνηση το δίκαιο στο οποίο υπάγεται η εν λόγω ...
Χαμηλή ταχύτητα πλεύσης : τεχνο - οικονομική και περιβαλλοντική αξιολόγηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
Από το 2009 που έχει εφαρμοστεί η διαδικασία της Χαμηλής Ταχύτητας Πλεύσης (Χ.Τ.Π.), πολλές ναυτιλιακές εταιρίες και πλοιοκτήτες έχουν υιοθετήσει αυτή την μέθοδο πλεύσης προκειμένου να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμων και ...
Κοινή αλιευτική πολιτική : δημιουργία, εξέλιξη και προοπτικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)
Το παρών πόνημα επιχειρεί να εξερευνήσει τις απαρχές, την εξέλιξη αλλά και τις προοπτικές της Κοινής Αλιευτικής Πολιτικής. Μέσα από μια ενδελεχή ιστορική αναδρομή συνθηκών, οδηγιών και αποφάσεων - σταθμών γίνεται εύκολα ...
Η κρουαζιέρα : θεσμικό πλαίσιο, οικονομικές, περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)
Από τα πρωταρχικά βήματα της ναυτιλίας έως και σήμερα, η ναυτιλία έχει υποστεί
πρωτοφανείς αλλαγές. Πάραυτα, αυτό που έχει παραμείνει σταθερό, είναι η γενικότερη
επιθυμία να καταστεί το σύνολο του κλάδου ασφαλέστερο και ...
Στρατηγική των ελληνικών ναυτιλιακών επιχειρήσεων την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Ανάδειξη προοπτικών για το μέλλον του κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με την έννοια της στρατηγικής και εξέτασε πώς αυτή, σχετίζεται με το ναυτιλιακό κλάδο, ιδιαίτερα στην περίοδο της οικονομικής κρίσης. Αναφορά έγινε στη στρατηγική συνεργασιών που ακολουθούνται ...