Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 33
Πράσινη επιχειρηματικότητα και τουρισμός - μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τη σημαντικότητα της πράσινης επιχειρηματι-κότητας στη σύγχρονη εποχή, καταγράφοντας εισαγωγικά στοιχεία και ορισμούς σχετικά με την επιχειρηματικότητα, το περιβάλλον, τον «πράσινο» ...
Η πληροφοριακή αξία των λογιστικών αριθμών στην αποτίμηση των επιχειρήσεων. Υποδείγματα αποτίμησης που στηρίζονται στα κέρδη και στις ταμειακές ροές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Οι επενδυτές επιθυμούν να γνωρίζουν την αξία των εταιρειών που περιέχονται στο επενδυτικό χαρτοφυλάκιο τους, ώστε να μπορούν να εξακριβώσουν σε ποια τιμή θα διαπραγματευθούν την αγορά ή την πώληση των μετοχών (των εν λόγω ...
Feasibility appraisal of an offshore wind farm located in Greece
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Τυποποίηση και προσαρμογή της διαφήμισης σε ένα διαφοροποιημένο διεθνές περιβάλλον: μια εμπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα εργασία επιδιώκει να θίξει τον καίριο ρόλο που διαδραματίζουν τα διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα στη διαδικασία επιλογής της στρατηγικής διαφήμισης που θα ακολουθήσει μια επιχείρηση. Πραγματεύεται ακόμη τους ...
Operations of human resources engagement
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Πληροφοριακά συστήματα και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η προσέγγιση, εν αρχή, της θεωρίας του Στρατηγικού Μάνατζμεντ και των Πληροφοριακών Συστημάτων καθώς και ο προσδιορισμός της μεταξύ τους σχέσης στην απόκτηση Ανταγωνιστικού ...
Ψηφιακό μάρκετινγκ και κρατήσεις ξενοδοχείων: παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες στην επιλογή μεθόδου ξενοδοχειακής κράτησης μέσω του διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η έννοια του ψηφιακού Μάρκετινγκ αποτελεί έναν όρο ομπρέλα για την εμπορία
προϊόντων ή υπηρεσιών που χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες, κυρίως στο
Διαδίκτυο, καθώς και κινητά τηλέφωνα, διαφήμιση προβολής και οποιοδήποτε ...
Κεφαλαιακή διάρθρωση και διανομή κερδών επιχειρήσεων εισηγμένων στο Χ.Α.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Η παρούσα μελέτη αναλύει τόσο την σημασία της κεφαλαιακής διάρθρωσης όσο και τη μερισματική πολιτική των επιχειρήσεων, έννοιες που είναι συνδεδεμένες με τις αποφάσεις που καλείται να λάβει η εκάστοτε διοίκηση προκειμένου ...
Διαχείριση κερδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Τα οικονομικά σκάνδαλα που συνεχώς αποκαλύπτονται σε παγκόσμιο επίπεδο, αποδεικνύουν την ύπαρξη διεφθαρμένων εταιρειών οι οποίες διατηρούν την κερδοφορία τους με ψευδείς οικονομικές καταστάσεις. Το φαινόμενο της δημιουργικής ...
Στρατηγική ανάλυση του ξενοδοχειακού κλάδου, με ειδική έμφαση στο hospitality: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας SGS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-12)
Στην παρούσα εργασία διερευνάται η έννοια της στρατηγικής και η εφαρμογή της κατάλληλης στρατηγικής ανάλυσης για την περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου, δίνοντας έτσι έμφαση στη φιλοξενία (hospitality). Η έννοια της ...