Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 31
Δημιουργία μεθόδου λήψης απόφασης με χρήση αντίστροφων ερωτημάτων k κορυφαίων σημείων σε συστήματα πραγματικού χρόνου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-29)
Τα ερωτήματα k κορυφαίων σημείων, αποτελούν ένα πολύ χρήσιμο υποστηρικτικό εργαλείο στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Στην επιστήμη των βάσεων δεδομένων θεωρούνται από τα πιο σημαντικά ερωτήματα κατάταξης, αφού αναζητούν τα ...
Ιστοσελίδα αξιολόγησης ερευνητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)
Στόχος της εργασίας είναι η βαθμολόγηση των καθηγητών με βάση τις δημοσιεύσεις τους. Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να αντληθούν δεδομένα από μία πηγή πληροφοριών που θα περιέχει συνέδρια, περιοδικά, άρθρα δημοσιευμένα σε ...
Modeling and measurement of cloud services performance
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακής ψηφιακής βιβλιοθήκης εικονικών και απομακρυσμένων εργαστηρίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-27)
Τα τελευταία χρόνια, τα διαδικτυακά εργαστήρια (εικονικά και απομακρυσμένα) έχουν προσελκύσει σε μεγάλο βαθμό το ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής κοινότητας, λόγω των δυνατοτήτων που προσφέρουν για την υποστήριξη της διδασκαλίας ...
Σχεδίαση και υλοποίηση εφαρμογής on-line κρατήσεων δωματίου ξενοδοχείου Relax Hotel σε πλατφόρμα υπολογιστικού νέφους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-19)
Design and management of next generation networks (HetNets-small cells)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)
Πολυδιαδρομικό TCP- προσομοίωση με το εργαλείο NS3
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-22)
Στις μέρες μας οι κινητές συσκευές έχουν συχνά περισσότερες από μία διεπαφές δικτύου (network interfaces). Για παράδειγμα τα smartphones και tablet PCs μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Internet είτε μέσω WiFi είτε μέσω του ...
Ανάλυση, σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός e-service
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται αναλυτικά τα Web Services όσον αφορά στην αρχιτεκτονική τους, στη χρησιμότητά τους, στις τεχνολογίες που χρησιμοποιούν, στα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για το σχεδιασμό, την ανάλυση ...
Πλατφόρμα παιχνιδιών κινητικής αποκατάστασης(rehabilitation game platform) με την χρήση του Unity 3D σε συνεργασία με το Kinect της Microsoft (C# , .Net framework)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-08)
Δημιουργία πλατφόρμας παιχνιδιών κινητικής αποκατάστασης με τη χρήση του Unity 3D σε συνεργασία με το Kinect της Microsoft . Ενδεικτικές κατηγορίες παιχνιδιών. Onderste extremiteiten - Rug - Dynamische Balans - Bovenste ...
Risk management δικτυοκεντρικού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-19)
Ένα Έργο Πληροφορικής μεγάλου μεγέθους και πολυπλοκότητας εμπεριέχει ποικίλους κινδύνους που απειλούν την επιτυχία της εφαρμογής του. Σκοπός της Διπλωματικής Εργασίας ήταν η περιγραφή των τεχνικών αναγνώρισης και αντιμετώπισης ...