Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 98
Εξόρυξη γνώσης από δεδομένα μεταφορικής αλυσίδας - πειραματισμός με το εργαλείο Spark MLlib
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Ένα "Σύστημα Υποστήριξης Αποφάσεων (ΣΥΑ)" είναι ένα είδος πληροφοριακού
συστήματος, το οποίο υποστηρίζει τη λήψη αποφάσεων σε επιχειρήσεις και
οργανισμούς. Ένα ΣΥΑ έχει σκοπό να βοηθήσει τους αποφασίζοντες να
συγκεντρώσουν ...
Υλοποίηση Rhythm Shooter Game με ανίχνευση ρυθμού μουσικής σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό την παρουσίαση των βημάτων υλοποίησης ενός
Rhythm Shooter Video Game με Real Time Beat Detection και VR Compatibility για Oculus Rift
Headset, σε γλώσσα προγραμματισμού C#, ...
Διαδικτυακή εκπαιδευτική εφαρμογή αξιολόγησης μαθητών μέσω διαγωνισμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η εξοικείωση με την ανάπτυξη διαδικτυακών εκπαιδευτικών εφαρμογών. Θα γίνει λοιπόν μία προσπάθεια ανάδειξης των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων εφαρμογών, αναπτύσσοντας μία εφαρμογή τύπου ...
Web services μεταξύ SAP ECC και εφαρμογές Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Η παρούσα πτυχιακή επικεντρώνεται στην υλοποίηση web service που δημοσιεύονται από ένα σύστημα SAP ECC και καταναλώνονται από μια εφαρμογή Android.
Δύο Web Services υλοποιούνται σε ένα σύστημα SAP ECC και αναλύονται ...
Ανάπτυξη επέκτασης Chrome για την ανίχνευση κακόβουλης JavaScript
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η μελέτη και η έρευνα εργαλείων στατικής και δυναμικής ανάλυσης για τον εντοπισμό κακόβουλης JavaScript σε σελίδες του διαδικτύου. Στα πλαίσια αυτής της έρευνας υλοποιήθηκε μια επέκταση ...
Κοινωνικό σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης Βιολογίας με δοκιμές σε επίπεδο γνωστικών ικανοτήτων των μαθητών βάσει της αντίστροφης ταξινομίας Bloom
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Η ραγδαία ανάπτυξη και χρήση των υπολογιστών τα τελευταία χρόνια ήταν αναμενόμενο να επηρεάσει και τον τομέα της Εκπαίδευσης. Ενώ στην αρχή η χρήση των υπολογιστών και του διαδικτύου ξεκίνησε κάπως επιφυλακτικά λόγω των ...
Αλληλεπίδραση μεταξύ εικονικών χαρακτήρων με τη χρήση αληθοφανών πρακτόρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η εμφάνιση και ραγδαία ανάπτυξη του τομέα των τρισδιάστατων γραφικών (3D graphics) επιτρέπει την δημιουργία αληθοφανών χαρακτήρων οι οποίοι μπορούν να κινούνται και να ομιλούν. Με τη χρήση νέων τεχνολογιών, όπως η καταγραφή ...
Αξιοποίηση της υπηρεσίας Google Cloud Messaging (GCM) στη σχεδίαση και την ανάπτυξη εφαρμογής άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων για κινητές συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
Στη σύγχρονη κοινωνία της γνώσης και της αμφίδρομης διανθρώπινης επικοινωνίας, η πληροφορία αποκτάται, επεξεργάζεται, αποθηκεύεται, ανακτάται, μεταδίδεται και διαχέεται σε πραγματικό χρόνο και με ελάχιστο κόστος. Κατά την ...
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα σε πλατφόρμα Android με υλοποίηση στο υπολογιστικό νέφος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η δημιουργία μιας εφαρμογής σε πλατφόρμα Android, η οποία θα συνδέεται με μια εφαρμογή στον ιστό που θα φιλοξενείται στο υπολογιστικό νέφος.
Πρωταρχικός στόχος της εφαρμογής ...
Υλοποίηση web εφαρμογής, για την επισήμανση δημοφιλών θεμάτων σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης βάσει τοποθεσίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09-21)
Στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας με τίτλο: «Υλοποίηση web εφαρμογής, για την
επισήμανση δημοφιλών θεμάτων σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης βάσει τοποθεσίας», θα
πραγματοποιηθεί ανάλυση παρόμοιων εφαρμογών που εδρεύουν ...