Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 76
Αποτελεσματικότητα της παιχνιδοποίησης στην ηλεκτρονική μάθηση: μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με χρήση της πλατφόρμας Μoodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Σκοπός: Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την αποτελεσματικότητα μιας εφαρμογής παιχνιδοποίησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, έτσι όπως αυτή υλοποιήθηκε για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, με χρήση συγκεκριμένων ...
Συγκριτική μελέτη εφαρμογής στοιχείων και τεχνικών παιχνιδοποίησης σε ένα ψηφιακό ηλεκτρονικό περιβάλλον εκπαίδευσης ενηλίκων για τη διερεύνηση των εσωτερικών κινήτρων και της ικανοποίησης της ευχρηστίας του συστήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η παιχνιδοποίηση είναι ένας τομέας όπου έχει εφαρμοστεί σε διάφορους χώρους. Ένας από αυτούς είναι και ο χώρος της εκπαίδευσης, τόσο στο χώρο του σχολείου, όσο και στην εκπαίδευση ενηλίκων. Στην παρούσα έρευνα επιλέχθηκε ...
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση: τεχνικές παιχνιδοποίησης στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Στην εποχή μας, οι σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες επιβάλλουν μαθητοκεντρικά συστήματα διδασκαλίας σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, παράλληλα με σύγχρονες διδακτικές μεθόδους και πλούσια κοινωνική αλληλεπίδραση. Αυτό ...
Εκπαιδευτική πρόταση για την ένταξη του προγράμματος Out of Eden Learn στη διδασκαλία των αγγλικών στο γυμνάσιο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)
Στην παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία αξιοποιήθηκε το πρόγραμμα διεθνούς
φήμης στην εκπαιδευτική κοινότητα Out of Eden Learn, με σκοπό τη δημιουργία μιας
εκπαιδευτικής πρότασης για την ένταξη των θεμελιωδών αρχών ...
Σχεδιασμός και αξιολόγηση διδακτικής παρέμβασης με βάση τις ρουτίνες σκέψης στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος της Β’ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία διερευνάται η ανάπτυξη των δεξιοτήτων των παιδιών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, μέσω διδακτικής παρέμβασης. Αναλυτικότερα, παρουσιάζεται η σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός σχεδίου ...
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικής παρέμβασης που αξιοποιεί ένα χωρο-ευαίσθητο παιχνίδι για τη γνωριμία με σημεία τοπικού πολιτιστικού ενδιαφέροντος και την ανάδειξη της έννοιας της Πολιτότητας και του Πολίτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-29)
Η Εκπαίδευση σχετικά με την Πολιτότητα (Citizenship Education) αποτελεί βασική επιδίωξη των σύγχρονων εκπαιδευτικών προγραμμάτων σπουδών και μία από τις δεξιότητες του 21ου αιώνα που οι νέοι καλούνται να αναπτύξουν. Ως ...
Υποστήριξη εκπαιδευτικών στη σχεδίαση μαθημάτων αξιοποιώντας στρατηγικές μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)
Οι ψηφιακές δεξιότητες και το πνεύμα επιχειρηματικότητας των μαθητριών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : οι απόψεις των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας αποτελεί στόχο πολλών φορέων, αλλά και
κρατών καθώς έχει διαπιστωθεί ότι αποτελεί κινητήριο μοχλό για την οικονομία.
Παράλληλα, έχει διαπιστωθεί ότι οι γυναίκες δεν τολμούν να αναλάβουν ...
Ανάπτυξη μοντέλου εργαστηρίου/κέντρου σχεδιαστικής σκέψης για την επιχειρηματικότητα & την καινοτομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
Στην εποχή της ραγδαίας τεχνολογικής εξέλιξης και της αυξανόμενης παγκοσμιοποίησης, η
ανάγκη για επιχειρηματικότητα και καινοτομία ποτέ δεν ήταν τόσο επιτακτική. Στο πλαίσιο
αυτό, η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο ...
Μαθησιακός σχεδιασμός και υλοποίηση ψηφιακού μαθήματος με στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας για το karting
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Το karting είναι ένα αυτοκινητιστικό αγώνισμα που διεξάγεται σε πίστες κάτω από συγκεκριμένους κανονισμούς που ορίζονται από την FIA, CIK-FIA και το ASN. Κάθε χρόνο, η FIA δημοσιεύει αρχεία με τους αθλητικούς – αγωνιστικούς ...