Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 182
Το στρατηγικό μάνατζμεντ ως μοχλός ανάπτυξης της διοίκησης ολικής ποιότητας: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον στον χώρο λειτουργίας των επιχειρήσεων εστιάζεται στην επιδίωξη της βιώσιμης λειτουργίας των επιχειρήσεων. Αναγνωρίζοντας τις τεράστιες προκλήσεις για την αειφόρο λειτουργία των επιχειρήσεων, ...
Η χρήση της λογιστικής πληροφορίας για την πρόβλεψη πτώχευσης και την αξιολόγηση πιστοληπτικής ικανότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη μελέτη της πρόβλεψης της εταιρικής αποτυχίας με
τη χρήση της μεθόδου της Πολυμεταβλητής Διακριτικής Ανάλυσης (Multivariable
Discriminant Analysis).
Αρχικά, παρουσιάζεται ο ορισμός της ...
Μελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης μονάδας παραγωγής καινοτόμων δομικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση εταιρείας κτηματομεσιτικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Βασική ιδέα του επενδυτικού σχεδίου αποτελεί η ανάδειξη και η προώθηση πιθανής
επενδυτικής ευκαιρίας αναφορικά με την ίδρυση της εταιρείας Taf Real Estate που
ειδικεύεται στην παροχή κτηματομεσιτικών υπηρεσιών. Η μορφή ...
Supplier quality management
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Στόχος της εργασίας είναι να συνοψιστούν α) μέσα από πλήθος ερευνών και συγγραμμάτων και β) μέσω της μελέτης των εγχειριδίων Ποιότητας Προμηθευτών τριών μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών, οι σημαντικότερες ενότητες και τα πιο ...
Μεταφορές και χρήση τους στον χώρο του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας και της διαφήμισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Το Μarketing αποτελεί μια από τις σημαντικότερες ενότητες της ευρύτερης επιστήμης της Διοίκησης. Είναι ίσως το σημαντικότερο εργαλείο άμεσης επικοινωνίας ανάμεσα στον καταναλωτή και την επιχείρηση, καθώς μεταφέρει αμφίδρομα ...
Η εφαρμογή των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης προς την ικανοποίηση των ενδιαφερομένων μερών και την ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)
Κατά την διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών, οι έννοιες της ποιότητας, της υπευθυνότητας και της διαρκούς ικανοποίησης των πελατών και των άλλων ενδιαφερομένων μερών, μονοπωλούν την προσοχή στο εταιρικό περιβάλλον. Παράλληλα, ...
Οικονομοτεχνική μελέτη για τη δημιουργία coalition προγράμματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05)
Η παρούσα προμελέτη αποσκοπεί στον έλεγχο σκοπιμότητας για την ανάδειξη επενδυτικής ευκαιρίας ως προς την ίδρυση επιχείρησης με αντικείμενο την παροχή πλατφόρμας εξυπηρέτησης Κοινών Προγραμμάτων Αφοσίωσης και ...
Τα συστήματα ποιότητας στη ναυτιλία ως παράγοντας διαφοροποίησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης μονάδας παραγωγής χρωμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)
Η παρούσα μελέτη σκοπιμότητας εκπονήθηκε με στόχο την οικονομοτεχνική αξιολόγηση του επιχειρηματικού ρίσκου για μια νέα μονάδα παραγωγής οικολογικών οικοδομικών χρωμάτων. Για το σκοπό αυτό, μελετήθηκαν αναλυτικά η αγορά ...