Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 44
Κοινωνική συνεισφορά των επιχειρήσεων - προσεγγίσεις στην ελληνική πραγματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002-07)
Η σχέση κοινωνίας - επιχείρησης είναι δυναμική. Η επιβίωση της επιχείρησης μέσα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο ευρύτερο περιβάλλον της εξαρτάται από την δυνατότητα της να προσαρμόζεται συνεχώς στις νέες συνθήκες. Στην εργασία ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση: η περίπτωση του κλάδου σοκολατοποιΐας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006-06)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση του κλάδου σοκολατοποιίας. Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο κλάδο χωρίζονται σε δυο μεγάλες κατηγορίες: σε εταιρείες παραγωγής σοκολάτας, και ...
Έλεγχος της ρύπανσης του αέρα και ανταλλάξιμα δικαιώματα ρύπανσης. Εφαρμογή στα αέρια του φαινομένου του θερμοκηπίου. Η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Οι περισσότερες από τις πλέον αναπτυγμένες επιχειρήσεις του κόσμου έχουν εδώ και μερικά χρόνια συνειδητοποιήσει την αναγκαιότητα συνύπαρξης υγιούς επιχειρηματικής δραστηριότητας και περιβαλλοντικής μέριμνας. Στην πραγματικότητα, ...
Στρατηγική διοίκηση διαδικασιών (Strategic process management)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-05)
Σε θεωρητικό επίπεδο, βασικοί στόχοι της εργασίας είναι η διαμόρφωση μιας πρώτης εικόνας σχετικά με το αντικείμενο διερεύνησης, βασιζόμενη σε βιβλιογραφικές προσεγγίσεις από το χώρο της ΔΟΠ, η σύνοψη των βασικότερων ...
Ποιότητα στο σύγχρονο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)
Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάδειξη της πραγματικότητας που διαμορφώνουν οι νέες τεχνολογίες και πιο συγκεκριμένα το Ηλεκτρονικό Εμπόριο για τη σημερινή επιχείρηση, υπό το πρίσμα φυσικά της Διοίκησης ...
Ευρωπαϊκός δείκτης ικανοποίησης πελατών & έρευνα εφαρμοζόμενης πολιτικής ποιότητας στις ελληνικές τράπεζες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003-04)
Η έρευνα ικανοποίησης αποτελεί ένα από τα εξελισσόμενα πεδία της έρευνας μάρκετινγκ. Οι ικανοποιημένοι πελάτες προσφέρουν στις επιχειρήσεις μια υπόσχεση για αυξήσεις των κερδών τους και μείωση των λειτουργικών κοστών τους. ...
Δημιουργία και ανάπτυξη επιχειρησιακού οράματος σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-07)
Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι μία φιλοσοφία η οποία τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται ως ο μόνος δρόμος που πρέπει να ακολουθούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα τους. Η έννοια του οράματος ...
Ευρωπαϊκό μοντέλο ποιότητας: έρευνα εφαρμογής σε τμήμα τράπεζας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)
Μια αττό τις βασικότερες προκλήσεις που οι επιχειρήσεις έχουν σήμερα να αντιμετωπίσουν προκειμένου να επιβιώσουν και να επιτύχουν, είναι η ανάπτυξη και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Οι δραματικές αλλαγές που ...
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας: μέτρηση ικανοποίησης ασθενών από Δημόσιο Κέντρο Υγείας και αναδιοργάνωση του Κέντρου Υγείας βάσει των αποτελεσμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-06)
Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας του Πανεπιστημίου Πειραιά. Σκοπός της είναι η έρευνα ικανοποίησης των ασθενών από τις Υπηρεσίες Υγείας ...
Ποιοτικά κριτήρια αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών στην ελληνική βιομηχανία: εμπειρική έρευνα για την αποτύπωση των ποιοτικών κριτηρίων αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές επιχειρήσεις της ελληνικής οικονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)
Η φάση της αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών αποτελεί το αρχικό εκείνο σημείο στο οποίο η διοίκηση μιας επιχείρησης δεσμεύεται να επενδύσει τους απαραίτητους πόρους για την υιοθέτηση και αξιοποίηση της καινοτομίας. ...