Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 18
Η συναισθηματική νοημοσύνη ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη διοίκηση των σύγχρονων επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τη σχέση συναισθηματικής νοημοσύνης και ηγεσίας. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων μέσα από βιβλία, άρθρα σε περιοδικά αλλά και μέσα ...
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου των αερομεταφορών στην Ελλάδα (ελληνικές εταιρείες)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Οι αερομεταφορές είναι αναπόσπαστο στοιχείο της τουριστικής ανάπτυξης αλλά και της
κοινωνικής συνοχής του ελληνικού πληθυσμού. Ως εκ τούτου, η συγκεκριμένη
διπλωματική εργασία έχει σαν κύριο στόχο να περιγράψει αναλυτικά ...
Θεωρία και πρακτική των συγχωνεύσεων και εξαγορών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Σύμφωνα με τη βιβλιογραφία έχουν δοθεί αρκετοί ορισμοί και έχουν γίνει αρκετές κατηγοριοποιήσεις των συγχωνεύσεων και εξαγορών, χωρίς όμως ουσιαστικές διαφορές μεταξύ τους. Η ειδοποιός διαφορά παραμένει το είδος ανταλλαγής ...
Η διοίκηση ολικής ποιότητας στις φαρμακοβιομηχανίες: η εξέλιξη των ελληνικών φαρμακοβιομηχανιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Στην Ελλάδα, το φάρμακο είναι κοινωνικό αγαθό και αυτό σημαίνει ότι επηρεάζεται άμεσα από τα πληθυσμιακά δεδομένα της. Για τη σωστή παραγωγή και διάθεση των φαρμάκων στο καταναλωτικό κοινό, οι φαρμακοβιομηχανίες οφείλουν ...
Εφαρμογή αρχών και πρακτικών lean management στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η περιγραφή της λιτής σκέψης και φιλοσοφίας η οποία έχει τις ρίζες της τόσο στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας όσο και στις βασικές αρχές του συστήματος παραγωγής της Toyota και ...
Μεταφορές και χρήση τους στον χώρο του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας και της διαφήμισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Το Μarketing αποτελεί μια από τις σημαντικότερες ενότητες της ευρύτερης επιστήμης της Διοίκησης. Είναι ίσως το σημαντικότερο εργαλείο άμεσης επικοινωνίας ανάμεσα στον καταναλωτή και την επιχείρηση, καθώς μεταφέρει αμφίδρομα ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ σε καινοτόμες συστάδες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην ανάλυση του στρατηγικού μάνατζμεντ
εξετάζοντας την εφαρμογή του σε καινοτόμες συστάδες των νεοφυών επιχειρήσεων. Πιο
συγκεκριμένα, μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, ...
Εξέλιξη ενεργειακών μεγεθών ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην Ελλάδα – προβλέψεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-04)
Η συνεχής αύξηση της ενεργειακής ζήτησης, σε συνδυασμό με την εξάντληση των
κοιτασμάτων των συμβατικών καυσίμων και τα περιβαλλοντικά προβλήματα που
αντιμετωπίζει ο πλανήτης μας, για τα οποία ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό ...
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου των τραπεζών, προς αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-12)
Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον υπόκειται σε διαρκείς μεταβολές, οι οποίες δύνανται να τροποποιήσουν τις στρατηγικές προσεγγίσεις των οργανισμών. Δεδομένου ότι η αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος οφείλει να ...
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου της πληροφορικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Η παρούσα διπλωματική εργασία, αναπτύσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών της Διοίκησης Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με Διεθνή Προσανατολισμό και ασχολείται με τον στρατηγικό προγραμματισμό του κλάδου ...