Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 88
Στρατηγική δημοσίων σχέσεων : μελέτη περίπτωσης στην διαχείριση κρίσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Βιώνουμε μία εποχή όπου ο ανταγωνισμός και η κρίση πρωταγωνιστούν σε όλα τα επίπεδα. Το γεγονός αυτό καθιστά τα δύο αυτά στοιχεία κρίσιμα και καθοριστικά για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς που τα λαμβάνουν υπόψη ...
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού : θαλάσσιος τουρισμός και θεσμικό πλαίσιο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δύο δεκαετιών σε αρκετούς προορισμούς σε παγκόσμια
κλίμακα, οι Εναλλακτικές και Ειδικές Μορφές Τουρισμού ( Ε.Τ.Ε.Μ. ) έχουν προωθηθεί
αποσκοπώντας στη διαφοροποίηση και τον εμπλουτισμό του ...
Μάρκετινγκ προορισμού : η περίπτωση των Ζαγοροχωρίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στην παρακάτω διπλωματική εργασία έγινε η μελέτη του τουριστικού προορισμού Ζαγοροχώρια. Στην μικρή αυτή περιοχή βορειοδυτικά της Ελλάδας βρίσκονται 46 πανέμορφα χωριουδάκια με μια ιδιαίτερη παραδοσιακή αρχιτεκτονική από ...
Οι νέες τεχνολογίες στα μέσα επικοινωνίας & η επίδραση τους στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο της να εξετάσει το σύγχρονο τοπίο των Μέσων
Επικοινωνίας, αλλά και ενημέρωσης σε συνδυασμό με την τεχνολογική ανάπτυξη
που συντελείται με ταχείς ρυθμούς. Επιπλέον, στοχεύει στο να προσδιορίσει ...
Μελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης μονάδας εναλλακτικού τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι να παρουσιάσει την περίπτωση ίδρυσης μονάδας εναλλακτικού τουρισμού και συγκεκριμένα αγροτουρισμού στον Ασπρογέρακα Κεφαλονιάς και μέσα από την εκτενή μελέτη σκοπιμότητας να αξιολογήσει ...
Η βιώσιμη ανάπτυξη ως βάση θεμελίωσης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Social media marketing: η περίπτωση του Facebook
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα γίνει αρχικά μια ιστορική αναδρομή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα ακολουθήσει η αναλυτική παρουσίασή τους, που περιλαμβάνει τους βασικούς ορισμούς, τις λειτουργίες τους, τις αλλαγές ...
Η επιλογή και η αξιολόγηση προσωπικού : θέσεις και αντιθέσεις από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Πειραιώς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τους δύο βασικούς άξονες της διοίκησης
ανθρωπίνων πόρων, δηλαδή την επιλογή και την αξιολόγηση προσωπικού. Οι διαδικασίες
αυτές αποτελούν τους βασικούς πυλώνες για τη διοίκηση ...
Ανάλυση κυρίων συνιστωσών των στοιχείων απασχόλησης στην Ευρώπη & ομαδοποίηση χωρών με τη συσσωρευτική μέθοδο ανάλυσης κατά συστάδες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)
Στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον υψηλού ανταγωνισμού, ένας χρηματοπιστωτικός οργανισμός θα πρέπει να είναι σε θέση να αναπτύσσει και να διαμορφώνει κατάλληλες στρατηγικές, πολιτικές και τακτικές, αναλύοντας ταχύτατα ...
Marketing plan και επιτυχημένο λανσάρισμα του φαρμακευτικού προϊόντος Daxas στην ελληνική φαρμακευτική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν η εκπόνηση ενός σχεδίου Μάρκετινγκ για το επιτυχημένο λανσάρισμα του Φαρμακευτικού προϊόντος DAXAS - το οποίο παράγει και διανέμει η Nycomed - στην Ελληνική αγορά. Tο Daxas είναι ένα ...