Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 20
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση στην εποχή του covid-19 σε φοιτητές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η εκδήλωση της τρέχουσας πανδημίας του COVID – 19 είχε σημαντικές επιπτώσεις σε διάφορους τομείς, μεταξύ των οποίων και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στα πλαίσια των περιορισμών που επιβλήθηκαν παγκοσμίως, η εκπαιδευτική ...
Ανάπτυξη δραστηριοτήτων προώθησης της φιλαναγνωσίας για παιδιά προσχολικής ηλικίας σε περιβάλλον ψηφιακής βιβλιοθήκης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01)
Η παρούσα εργασία εκπονείται στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών με τίτλο «Ηλεκτρονική Μάθηση». Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η αξιολόγηση ενός προγράμματος ...
Συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση στη χρήση της «ανεστραμμένης» τάξης στο πλαίσιο της Κ-12 εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης (flipped classroom – FC) έχει αξιοποιηθεί εκτενώς τα τελευταία χρόνια σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, και ένα συνεχώς επεκτεινόμενο ερευνητικό ρεύμα έχει χτιστεί για τη μελέτη της ...
Ποιοτική σύγκριση πλαισίων διασφάλισης των MOOCs – Δημιουργία πλαισίου διασφάλισης της ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)
Η παρούσα διπλωματική εργασία δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Ηλεκτρονική Μάθηση», και παρουσιάζει τα ευρήματα από την συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση στην ποιότητα των μαζικών ανοικτών ...
Τα ψηφιακά δωμάτια διαφυγής, μια αποτελεσματική καινοτομία στη διδασκαλία μαθηματικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Λόγω των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων τα τελευταία χρόνια και τις αλλαγές που έφερε η πανδημία COVID-19, καθίσταται αναγκαία η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στο εκπαιδευτικό γίγνεσθαι. Οι μέθοδοι διδασκαλίας και τα αναλυτικά ...
Αξιοποίηση του λογισμικού Scratch Jr για την ανάπτυξη δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης στην Α’ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)
Η διπλωματική εργασία που ακολουθεί αφορά τη δημιουργία ενός διδακτικού σεναρίου για την ανάπτυξη δεξιοτήτων Υπολογιστικής Σκέψης και Μαθηματικών στην Α’ Δημοτικού. Το κύριο εργαλείο που χρησιμοποιείται είναι το Scratch ...
E-mentoring για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών : δημιουργία και υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού εργαστηρίου βασισμένο στο GROW model για την ανάπτυξη κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων (SEL skills)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
O 21ος αιώνας και οι τεράστιες αλλαγές που φέρνει καθημερινά επηρεάζουν κάθε τομέα της καθημερινότητας καθιστώντας απαραίτητη την αλλαγή στον τρόπο και το περιεχόμενο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι επιπτώσεις της πανδημίας ...
Αναπτύσσοντας ένα πλαίσιο ικανοτήτων βασισμένο στη σχεδιαστική σκέψη για εκπαιδευτικούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η Σχεδιαστική Σκέψη αποτελεί μια δυναμική διαδικασία και τρόπο σκέψης και δράσης, που συναντάται στο χώρο των επιχειρήσεων, στην ανάπτυξη καινοτομιών και στην επίλυση προβλημάτων. Στο χώρο της σχολικής εκπαίδευσης είναι ...
Η χρήση ψηφιακών αλληλεπιδραστικών κοινωνικών ιστοριών για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)
Οι κοινωνικές ιστορίες αναπτύχθηκαν από την Carol Gray το 1991. Αυτό το εκπαιδευτικό εργαλείο έχει στόχο να βοηθήσει παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες και από τότε συνεχώς ...
Έρευνα για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19: βαθμός ετοιμότητας εφαρμογής της ηλεκτρονικής μάθησης και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καταγραφή των απόψεων, των γνώσεων και των βασικών δεξιοτήτων τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η κατάσταση που δημιουργήθηκε από την αναστολή λειτουργίας των σχολείων, υπό την πίεση της επείγουσας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης λόγω της πανδημίας Covid-19, προκάλεσε μεγάλη αναταραχή στον εκπαιδευτικό χώρο. Η εξ αποστάσεως ...