Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 18
Αξιοποίηση του επιχειρησιακού παιχνιδιού προσομοίωσης (business simulation game) "GoVenture CEO" για τον εμπλουτισμό της μεθοδολογίας αναγνώρισης επιχειρηματικών ευκαιριών στην επιχειρηματική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Η Επιχειρηματικότητα είναι μία απαραίτητη ικανότητα με πολλαπλά οφέλη στην ατομική, κοινωνική, οικονομική και εργασιακή πτυχή κάθε χώρας. Περιλαμβάνει διάφορες έννοιες, όπως τη δημιουργία και διοίκηση μίας επιχείρησης, την ...
Εκμάθηση μαθηματικών με βάση το παιχνίδι στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Σε αυτή την διπλωματική εργασία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα e-course για το μάθημα των μαθηματικών της ΣΤ΄ τάξης δημοτικού σχολείου για την ενότητα των δεκαδικών αριθμών. Το εκπαιδευτικό μοντέλο στο οποίο στηρίχθηκε ...
Δημιουργία και υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού περιβάλλοντος για τη διδασκαλία στρατηγικών πρόσθεσης νοερού λογισμού, βασισμένο στα στάδια γνωστικής ανάπτυξης του Jerome Bruner
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η παρούσα διπλωματική εργασία βασίζεται στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού περιβάλλοντος που πραγματεύεται τις στρατηγικές πρόσθεσης νοερού λογισμού με υπέρβαση της δεκάδας στην A’ Δημοτικού. Σε αυτή την ...
Αξιοποιώντας την ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα e-me για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος Out of Eden Learn στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Η παρούσα διπλωματική εργασία προτείνει μία εναλλακτική προσέγγιση υλοποιήσεως του εκπαιδευτικού προγράμματος Out of Eden Learn (OOEL), αποκλειστικώς μέσω της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας e-me. Η υπό εξέταση εκπαιδευτική ...
Έρευνα δράσης για την μελέτη της συνεργατικής επίλυσης προβλημάτων σε συνθήκες αναγκαστικής εξ' αποστάσεως διδασκαλίας λόγω πανδημίας COVID-19 στο μάθημα της Περιβαλλοντικής Αγωγής στην Δ' Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Σε παγκόσμια κλίμακα, η κοινωνία μας έχει επείγουσα ανάγκη από ανθρώπους που συνεργαζόμενοι είναι ικανοί να λύνουν περίπλοκα προβλήματα στην επιστήμη, τη τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά (STEΜ) και είναι έτοιμοι ...
Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός εξ αποστάσεως προγράμματος κατάρτισης (e-workshop) με βάση το θεωρητικό μοντέλο της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων mentoring σε εκπαιδευτικούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η τεχνολογική και ψηφιακή εξέλιξη του 21ου αιώνα έχει επηρεάσει τον χώρο της εκπαίδευσης και έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη, αναφορικά με τις δεξιότητες που απαιτείται να έχουν οι επαγγελματίες της. Η εκμάθηση νέων δεξιοτήτων ...
Evaluation framework for the integration of gamification elements in Massive Open Online Courses for Professional Development (MOOCs4PD)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Η Παιχνιδοποίηση έχει χρησιμοποιηθεί ως μία επιτυχημένη στρατηγική για την κινητοποίηση και την εμπλοκή των χρηστών σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της ψηφιακής διδασκαλίας και μάθησης, ...
Υποστήριξη των εκπαιδευτικών μέσω πλάνων μαθημάτων για την ολόπλευρη ανάπτυξη μαθητών προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-11)
Οι καινοτομίες του 21ου αιώνα και ιδίως η καθολική παρουσία της τεχνολογίας, έχουν επαναπροσδιορίσει κάθε πτυχή της καθημερινότητας. Η κοινωνία του σήμερα εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, κάτι το οποίο φαίνεται να επηρεάζει ...
Αξιολόγηση δεξιοτήτων συνεργατικής επίλυσης προβλήματος με τη χρήση ενός συστήματος διαχείρισης περιεχομένου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Στις μέρες μας, οι υποχρεώσεις που οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν σε καθημερινή βάση έχουν αυξηθεί τόσο σε αριθμό όσο και σε πολυπλοκότητα. Οι μέχρι πρότινος κυρίαρχες γνωστικές δεξιότητες δεν επαρκούν. Η αύξηση της πολυπλοκότητας ...
Η εξέλιξη της αντίληψης της έννοιας του χώρου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσα από τη χρήση του προγραμματιζόμενου παιχνιδιού Beebot
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση μιας διδακτικής παρέμβασης με τη χρήση του προγραμματιζόμενου παιχνιδιού Beebot. Η διδακτική μας παρέμβαση εφαρμόστηκε σε παιδιά προσχολικής ...