Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 25
Χρήση του gamification και της θεωρίας του αυτοπροσδιορισμού για ανάπτυξη κινήτρων σε ενήλικες εκπαιδευόμενους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Με την ερευνητική αυτή διπλωματική εργασία επιχειρείται να αναπτυχθεί ένα σεμινάριο κατάρτισης βασισμένο στις θεωρίες κινήτρων και στην πρακτική της παιχνιδοποίησης. Ειδικότερα γίνεται προσπάθεια για τον σχεδιασμό ενός ...
Σχεδιασμός και ανάπτυξη Μαζικού Ανοικτού Διαδικτυακού Μαθήματος για την εκμάθηση αρχών στατιστικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα ασχοληθούμε με το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός Μαζικού Ανοικτού διαδικτυακού Μαθήματος (ΜΑΔΜ) για την εκμάθηση ορισμένων βασικών αρχών της στατιστικής επιστήμης. Αρχικά θα μελετήσουμε ...
Quality assurance methods assessing instructional design and active learning pedagogies in MOOCs: an evaluative case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07)
Στις μέρες μας εμφανίζονται όλο και περισσότερα Μαζικά Ελεύθερα Διαδικτυακά Μαθήματα (Massive Open Online Courses - MOOCs). Πολλά μεγάλα πανεπιστήμια παγκοσμίως έχουν αφοσιωθεί στο να προσφέρουν υψηλής ποιότητα «μαζική» ...
Σχεδίαση και υλοποίηση εκπαιδευτικής εφαρμογής “XML ELAB” με χρήση WordPress για την εφαρμογή εκπαιδευτικού προγράμματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Η τεχνολογία πάντα έπαιζε σημαντικό ρόλο στο τομέα της εκπαίδευσης, καθώς η διαχρονική εξέλιξη των εκπαιδευτικών εργαλείων οδηγούσε αντίστοιχα σε εξέλιξη και διαφοροποίηση των εκπαιδευτικών διαδικασιών και μεθόδων. Ιδιαίτερα ...
Game-based learning στην εκπαίδευση: σχεδιασμός και χρήση παιχνιδιού με κάρτες για την υποστήριξη του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος στη Β’ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Τα παιχνίδια αποτελούν μέρος της ζωής των ανθρώπων από τη βρεφική ηλικία. Η αγάπη που δείχνουν τα παιδιά και ο ενθουσιασμός, αλλά και η παιδαγωγική αξία τους ήταν η αφορμή για την εύρεση μιας νέας μεθόδου διδασκαλίας. Το ...
Ρομποτικά εργαλεία για τη διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού στο γυμνάσιο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί μία νέα διδακτική προσέγγιση για τη διδασκαλία των βασικών εννοιών της πληροφορικής. Το ερευνητικό αυτό εγχείρημα βασίστηκε στην κονστρουκτιβιστική προσέγγιση, όπου η μάθηση εξαρτάται ...
Σχεδιασμός ενός συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης για την υποστήριξη ενός η-μαθήματος μεθοδολογίας έρευνας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-26)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται η ανάπτυξη, αξιολόγηση και δημιουργία ενός e-lab μαθήματος ως εναλλακτικού τρόπου μάθησης μέσω ενός CSCL για την ανάδειξη και την ενίσχυση δεξιοτήτων της SRL μέσω της ...
Αξιολόγηση ευχρηστίας και διδακτικής μεθοδολογίας e-learning προγράμματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-04)
Η έλευση της κοινωνίας της γνώσης δημιουργεί νέα δεδομένα για τη μάθηση : η παγκόσμια ψηφιακή οικονομία απαιτεί ένα ευέλικτο εργατικό δυναμικό, που ενημερώνεται διαρκώς για τη νέα γνώση, που παράγεται με γρήγορους ρυθμούς. ...
Οδηγός βοήθειας για φοιτητές με απώλεια όρασης εισαγωγής τους στο Πανεπιστήμιο Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02)
Ο σκοπός της εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών με απώλεια όρασης σε θέματα που προκύπτουν κατά την εισαγωγή τους σε κάποιο τριτοβάθμιο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα. Η παρούσα εργασία σε θεωρητικό επίπεδο ...