Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 29
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης ξενοδοχειακής μονάδας 3* στην Κρήτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Το οικοσύστημα της αυτοματοποιημένης διαφήμισης & η επίδρασή του στην προσφορά & στη ζήτηση του διαφημιστικού χώρου στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-17)
Ο κόσμος στον οποίο ζούμε βασιζόταν, βασίζεται και θα βασίζεται στην εξέλιξη. Άλλωστε χωρίς αυτήν θα ήμασταν ακόμα μικροοργανισμοί. Έτσι και οι στρατηγικές επικοινωνίας των επιχειρήσεων δεν θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση, ...
Ανάλυση ανταγωνισμού στην αγορά των πολυτελών ξενοδοχείων της Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Αξιοποίηση τεχνολογιών διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή τουριστικών εκδηλώσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Μάρκετινγκ και ψηφιακές εφαρμογές κινητών τηλεφώνων σε ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Προτάσεις για αποτελεσματικές στρατηγικές πολιτικές στον κλάδο του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Ορισμός του προορισμού στην κρουαζιέρα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την επισκόπηση της
σύγχρονης κρουαζιέρας σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο, καθώς και την ανάδειξη
όλων εκείνων των στοιχείων που συνθέτουν το προφίλ του σύγχρονου ...
Στρατηγικές ομάδες στον ξενοδοχειακό κλάδο της Ρόδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Επιχειρηματικότητα και νεοφυείς επιχειρήσεις. Η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα συμπεριλαμβάνοντας την νέα τάση αυτής που αφορά τις νεοφυείς επιχειρήσεις (startups) . Για την επίτευξη του σκοπού , μέσω της ...
Ανάλυση του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου και τα πλεονεκτήματα της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12)
Αντικείμενο και στόχοι της διπλωματικής εργασίας
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό την ανάλυση του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου, συγκεντρώνοντας πολλά βασικά και απολύτως σημαντικά στοιχεία για τις τουριστικές ...