Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 31
Χρησιμοποιούμενες στρατηγικές στα social media για αποτελεσματική επικοινωνία: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-03-09)
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να παρουσιάσει χρησιμοποιούμενες Στρατηγικές στα social media με κύριο στόχο την αποτελεσματική επικοινωνία. Θα γίνει μελέτη περίπτωσης πάνω στην πολυεθνική Coca-Cola Company και στις στρατηγικές ...
Trends in supply chain management operations and ERPs / The Sap SCM case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05-22)
Η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζεται από την ραγδαία ανάπτυξη του κλάδου της
τεχνολογίας, της επικοινωνίας και της πληροφορίας γενικότερα. Ο ανταγωνισμός και η
τεχνολογική ανάπτυξη σήμερα ωθούν τις επιχειρήσεις στη διαρκή ...
Διερεύνηση απόψεων πελατολογίου και δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης διερευνώνται οι προτιμήσεις των καταναλωτών αναφορικά με τις τουριστικές τους επιλογές. Σκοπός της μελέτης είναι η εξαγωγή συμπερασμάτων για τη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών στον ...
H συμβολή των σύγχρονων επιχειρησιακών πληροφοριακών συστημάτων στην αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία των call centers
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-18)
Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι να αναλυθούν τα σύγχρονα πληροφοριακά συστήματα που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις και να εξετασθεί ο ρόλος που αυτά έχουν έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η αποδοτική και αποτελεσματική ...
Η επίδραση του εργασιακού ωραρίου στην επίδοση των εργαζομένων του ναυτιλιακού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-02)
Ο ναυτιλιακός κλάδος αναμφισβήτητα αποτελεί έναν από τους πιο επικίνδυνους τομείς απασχόλησης. Αυτό συμβαίνει διότι επικρατούν απρόβλεπτες και απαιτητικές συνθήκες εργασίας, όπως και υψηλός κίνδυνος εμφάνισης ατυχημάτων. ...
Το branding ως στοιχείο της στρατηγικής των επιχειρήσεων και η συμβολή του στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: μια πρωτογενής ποσοτική έρευνα στις επιχειρήσεις που εδρεύουν στην περιφέρεια Αττικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-23)
Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας επιδιώκεται η διερεύνηση του branding, ως στοιχείο της στρατηγικής των σύγχρονων επιχειρηματικών οντοτήτων, και του βαθμού που αυτό αξιοποιείται από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ...
Ο ρόλος της ηγεσίας στην αποτελεσματικότητα των ομάδων: η περίπτωση των καταστημάτων λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02-28)
Ο ρόλος της ηγεσίας στην ανάπτυξη και την καλύτερη λειτουργία ενός οργανισμού είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Η παρούσα έρευνα εξετάζει τη σχέση του μετασχηματιστικού στυλ ηγεσίας με την εργασιακή ικανοποίηση σε εργαζόμενους ...
Εταιρική διακυβέρνηση & εταιρική κοινωνική ευθύνη στις ελληνικές τράπεζες στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-23)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί ο τρόπος με τον οποίο η υιοθέτηση και υλοποίηση βέλτιστων πρακτικών διακυβέρνησης και λειτουργίας μίας επιχείρησης, διασφαλίζει το εταιρικό συμφέρον και το συμφέρον των μετόχων ...
Τοξική ηγεσία και η επίδρασή της στο ψυχολογικό συμβόλαιο των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-21)
Η τοξική ηγεσία συναντάται όλο και συχνότερα στις επιχειρήσεις , με την εμφάνισή της να έχει αρνητικές συνέπειες τόσο για τις ίδιες, όσο και για τους εργαζόμενους σε αυτές. Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να ...
Οι οικονομικοί γίγαντες του μέλλοντος - Economic Giants. Η πορεία των αναδυόμενων οικονομιών μετά τη κρίση του 2007-2008. Μελέτη περιπτώσεων: Ινδία, Κίνα, Νιγηρία & Ινδονησία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-16)
Ο όρος των αναδυόμενων οικονομιών ή αγορών έχει ανακύψει τα τελευταία χρόνια και δίνεται για να χαρακτηρίσει τις χώρες, που απομακρύνονται από παραδοσιακά χαρακτηριστικά των οικονομιών τους, και βρίσκονται στη διαδικασία ...