Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 38
Στρατηγικό μάνατζμεντ ανθρώπινου δυναμικού και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Τηλεργασία και άγχος : η επίδραση της φυσικής δραστηριότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Κατά την περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού (COVID-19), υιοθετήθηκε το εργασιακό μοντέλο της τηλεργασίας από πολλές εταιρείες παγκοσμίως, οι οποίες κλήθηκαν να προσαρμοστούν σε μία νέα πραγματικότητα. Μετά το πέρας της ...
Executive characteristics and internationalization decisions
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Το ενδιαφέρον της παρούσας μελέτης εγείρεται από το γεγονός ότι η ελληνική οικονομία παρουσιάζει σημαντικά μειωμένη εξαγωγική δραστηριότητα, κάτι επιζήμιο και με αρνητικό αντίκτυπο στην κερδοφορία της. Δεδομένου ότι το ...
Οικονομοτεχνική μελέτη ίδρυσης σχολικής μονάδας με βάση το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται την ίδρυση μιας ιδιωτικής εκπαιδευτικής μονάδας Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη Μυτιλήνη. Ερευνώντας τα δημογραφικά, γεωγραφικά και οικονομικά χαρακτηριστικά της περιοχής και επιχειρώντας μια ...
Στρατηγικό management και ανάλυση big data
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)
Τα Big Data, αποτελούν ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις
στο σύγχρονο περιβάλλον που αυτές δραστηριοποιούνται. Πλέον, οι περισσότερες εταιρείες,
επιδιώκουν να επεξεργαστούν τα Big Data ...
Διαχείριση έργων : τάσεις και εξελίξεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Στην παρούσα εργασία, έγινε αναπαραγωγή της έννοιας του «Project Management», μια διαδικασία, που έχει άμεση σχέση με την γνώση, την εφευρετικότητα, αλλά και με εργαλεία και μέσα, χάρη στα οποία γίνεται παραγωγή «πολύτιμων» ...
Η ενίσχυση της υπεραξίας της επωνυμίας (brand equity) στις επαγγελματικές ποδοσφαιρικές ομάδες: η περίπτωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την έννοια της «υπεραξίας της επωνυμίας», ειδικότερα όπως γίνεται αντιληπτή στο χώρο του αθλητισμού. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια προσπάθεια να εξεταστεί πως οι πιο σημαντικές ...
Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας (brand) εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια του Brand Equity και τον ρόλο που αναλαμβάνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη προώθηση της αξίας της σύγχρονης επιχείρησης. Θα γίνει αναφορά στους παράγοντες που διαμορφώνουν ...
Κατάρτιση marketing plan επιχείρησης στον κλάδο των τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-25)
Η πτηνοτροφία στην Ελλάδα είναι ένας από τους πιο δυναμικούς κλάδους της αγροτικής οικονομίας και αντιπροσωπεύει σήμερα το 5% της συνολικής αξίας της αγροτικής παραγωγής. Ιστορικά, η πτηνοτροφία, από την αρχαιότητα παρείχε ...
Οι αρχές και οι τεχνολογίες βιωσιμότητας στον ξενοδοχειακό τουρισμό - Η ανάλυση δύο μελετών περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09-20)
Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά και αναλύει την δυναμική του ελληνικού τουρισμού και τις σύγχρονες προκλήσεις για την διασφάλιση της βιωσιμότητας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Ταυτόχρονα διερευνά πρακτικές που ...