Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 27
Σύγκριση του προτύπου διαχείρισης του περιβάλλοντος ISO 14001 και του προτύπου υπεροχής EFQM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Το Μοντέλο Υπεροχής EFQM (The EFQM Excellence Model) υποδιαιρείται σε εννέα (9) κριτήρια, μερικά των οποίων αναφέρονται στην ικανοποίηση των πελατών, την ικανοποίηση των υπαλλήλων, τα αποτελέσματα της επιχείρησης, την ...
Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Οι καταναλωτές καθημερινά βομβαρδίζονται από τις μεθόδους προώθησης πωλήσεων που υιοθετούν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κάποιο τομέα προκειμένου αυτές να τους πείσουν να προβούν στην αγορά του προϊόντος/ντων τους ...
Κοινοτική και ελληνική νομοθεσία για τη διαφήμιση: η συμβολή της στην παροχή ποιοτικών διαφημιστικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στη σημερινή κοινωνία της κατανάλωσης η διαφήμιση αναλαμβάνει ολοένα και περισσότερο ενεργό ρόλο στην προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών. Πρόκειται για ένα κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο, οι ρίζες του οποίου χάνονται στα ...
Η διαφήμιση στην αγορά των συσκευασμένων χυμών (1997-2000): παρουσιάση και αξιολόγηση της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριοτέρων επωνυμιών συσκεασμένων χυμών για το διάστημα 1997-2000
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση και μελέτη της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριότερων επωνυμιών συσκευασμένων χυμών κατά τα έτη 1997-2000. Παράλληλα, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται η ...
Η ενσωμάτωση συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης κατά EMAS σε συστήματα διασφάλισης ποιότητας κατα ISO 9001: μεθοδολογία και στρατηγική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η παρούσα εργασία έγινε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΜΙΙΣ.ΔΟΠ) του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σκοπός της είναι να παρουσιάσει την ενδεικνυόμενη μεθοδολογία και στρατηγική ...
Κόστος ποιότητας και ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-03)
Ένας σημαντικός και παραδοσιακός τομέας της ελληνικής οικονομίας, είναι ο τομέας της ναυτιλίας και των ναυτιλιακών υπηρεσιών. Μάλιστα η χώρα μας στον συγκεκριμένο τομέα, κατέχει ηγετική θέση τόσο στον ευρωπαϊκό χώρο όσο ...
Πληροφοριακά συστήματα για τη διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: η περίπτωση του ξενοδοχείου Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η εργασία παρουσιάζει τα Πληροφοριακά Συστήματα για τη διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, μελετώντας τη περίπτωση του ξενοδοχείου Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται, μέσα από ανασκόπηση της ...
Στρατηγικές ικανοποίησης πελατών ηλεκτρονικών καταστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τις "Στρατηγικές Ικανοποίησης Πελατών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων' και προσπαθεί να προσδιορίσει και να αναλύσει τις υπάρχουσες ή τις μελλοντικές στρατηγικές τέτοιων καταστημάτων ...
Πιστοποιητικά ποιότητας τροφίμων: έρευνα της ελληνικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την ελληνική πραγματικότητα στον τομέα των πιστοποιητικών ποιότητας στην βιομηχανία τροφίμων με σκοπό να μελετηθεί κατά πόσο αυτή αποκλίνει από την διεθνή και ειδικότερα από αυτή των ...
Η επίδραση των διεπιχειρησιακών πληροφοριακών συστημάτων στην τουριστική βιομηχανία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-07-05)
Ως αποτέλεσμα των διευρυμένων δυνατοτήτων που παρέχει η πληροφοριακή τεχνολογία, ο τουριστικός κλάδος έχει αλλάξει σημαντικά την τελευταία δεκαετία και εμφανίζεται να αλλάζει ακόμα περισσότερο στις αρχές του εικοστού πρώτου ...