Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 154
Οικονομοτεχνική μελέτη καταστήματος τουριστικών ειδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10-22)
Το συγκεκριμένο επενδυτικό σχέδιο αναφέρεται στην ίδρυση καταστήματος
τουριστικών ειδών στην Αθήνα.
Η ιδρύτρια του επενδυτικού σχεδίου θα είναι η Ρ.Π. με ενδιαφέρον για την ίδρυση
επιχείρησης διάθεσης τουριστικών προϊόντων ...
Η συμβολή της κατάστασης των ταμειακών ροών στην αποτίμηση των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Σε μια οικονομία συνεχώς αναπτυσσόμενη και εξελίξιμη, με τους επενδυτές να αναζητούν την αξιόπιστη πληροφορία που θα κάνει την διαφορά και θα τους οδηγήσει στην σωστή κίνηση την κατάλληλη στιγμή, η έννοια της αποτίμησης ...
Η κατάρρευση της Lehman Brothers
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η χρηματοπιστωτική σταθερότητα ενός συστήματος, μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα δημόσιο αγαθό το οποίο συμβάλλει στη συλλογική ωφέλεια της οικονομικής δραστηριότητας, δεδομένου ότι το κόστος κρίσης επεκτείνεται σε ολόκληρο ...
Η διαμόρφωση της στρατηγικής ελληνικής τράπεζας στον τομέα της λιανικής τραπεζικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
Στην παρούσα μελέτη, γίνεται προσπάθεια να αναδειχθούν οι παράγοντες εκείνοι
που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της στρατηγικής της Εθνικής Τράπεζας στον
τομέα της Λιανικής Τραπεζικής καθώς και η στρατηγική που επιλέγει τελικώς ...
Κινητή τηλεφωνία : μελέτη συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η εργασία παρουσιάζει την ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας Cosmote ειδικά, αλλά και των υπολοίπων δικτύων κινητής τηλεφωνίας στην Ελληνική επικράτεια γενικότερα. Σκοπός της παρούσας ...
Ηλεκτρονική τραπεζική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)
Η παγκοσμιοποίηση και η ολοκλήρωση των αγορών έχουν αλλάξει ριζικά τις συναλλακτικές συνήθειες των καταναλωτών, ειδικά αυτών που ζουν στις ανεπτυγμένες χώρες. Κύριος παράγοντας της αλλαγής αυτής αποτελεί η ραγδαία εξάπλωση ...
Στρατηγικός σχεδιασμός ηλεκτρονικού εμπορίου & νέες τεχνολογίες. Αντιπαράθεση Ελλάδας & Ευρώπης αναφορικά με τις νέες τεχνολογίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Διανύοντας πλέον τη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα, βιώνουμε μία από τις
σημαντικότερες αλλαγές στην καθημερινότητα μας, καθότι πλέον η κοινωνία μας
μετατρέπεται σε μία διαδικτυακή κοινωνία. Ο αριθμός των ανθρώπων ανά ...
Μελέτη της στάσης Ελλήνων καταναλωτών απέναντι σε ενέργειες Cause related marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να παρέχει μία βαθύτερη κατανόηση της χρήσης του CRM και να μελετήσει την στάση που κρατούν οι Έλληνες καταναλωτές απέναντι σε τέτοιου είδους συνέργειες. Για να επιτευχθεί η μελέτη αυτή, ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση εγκατάστασης cable wake park στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)
Η παρούσα Μελέτη Σκοπιμότητας πραγματεύεται, αναλύει και μελετά την ανάγκη
δημιουργίας του πρώτου θαλάσσιου αθλητικού Πάρκου στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα του
πρώτου Cable Wakeboard Park . Πρόκειται για την κατασκευή ...
Σύστημα παρακολούθησης δεικτών επιχειρησιακής επίδοσης, η εφερμογή του σε έναν οργανισμό παροχής υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η παρούσα διπλωματική εργασία, λαμβάνει χώρα στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (MBA), του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
Οι σημερινοί ...