Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 130
H προσαρμογή των τραπεζών στο νέο κανονισμό για την προστασία των προσωπικών δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
Είναι κοινώς αποδεκτό ότι η προστασία των προσωπικών δεδομένων και, περαιτέρω, της ιδιωτικής ζωής αποτελούν θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα. Στην σημερινή εποχή, όμως, της μεγάλης ανάπτυξης της τεχνολογίας και της εύκολης ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση επιχειρήσεων του κλάδου της ιχνηλασιμότητας συσκευασίας & των βιομηχανικών αυτοματισμών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιαστεί μία
χρηματοοικονομική διεύρυνση του κλάδου της ιχνηλασιμότητας, συσκευασίας και των
βιομηχανικών αυτοματισμών για το χρονικό διάστημα από το έτος 2015 έως ...
Ανάπτυξη λογισμικού στην οργάνωση αποθηκών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07-07)
Στην συγκεκριμένη διπλωματική εργασία θα αναλυθούν όλες οι παράμετροι που
επηρεάζονται από την έλλειψη οργάνωσης και χωροθέτησης στην ομαλή λειτουργία μιας
αποθήκης. Επίσης θα μελετηθούν όλες οι πιθανές απώλειες σε ...
Το σύστημα ρύθμισης της χρηματοπιστωτικής αγοράς και των παραγώγων προϊόντων (Derivatives)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10-20)
Η παρούσα εργασία διαπραγματεύεται το θέμα του συστήματος ρύθμισης της χρηματοπιστωτικής αγοράς και των χρηματοοικονομικών παραγώγων προϊόντων. Η εργασία, στο πρώτο κεφάλαιο ξεκινά με την ανάλυση της χρηματοπιστωτικής ...
Η διάσπαση του ν. 4601/2019
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07-22)
Στην παρούσα εργασία εξετάζεται κατά κύριο λόγο η διάσπαση ως προβλεπόμενος γνήσιος εταιρικός μετασχηματισμός του ν. 4601/2019. Αρχικά, γίνεται αναφορά στο προγενέστερο δίκαιο και τις παλαιότερες σχετικές ρυθμίσεις. Στη ...
Διερεύνηση απόψεων πελατολογίου και δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης διερευνώνται οι προτιμήσεις των καταναλωτών αναφορικά με τις τουριστικές τους επιλογές. Σκοπός της μελέτης είναι η εξαγωγή συμπερασμάτων για τη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών στον ...
Πως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση καθορίζουν το μέλλον του πελάτη στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) ανήκει σε ένα πεδίο μελέτης που υφίσταται εδώ και πολλές δεκαετίες ωστόσο πρόσφατα τέθηκε σε εφαρμογή. Παρά, λοιπόν, τη σχετική βρεφική ηλικία στην αγορά, οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης έχουν ...
Trends in supply chain management operations and ERPs / The Sap SCM case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05-22)
Η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζεται από την ραγδαία ανάπτυξη του κλάδου της
τεχνολογίας, της επικοινωνίας και της πληροφορίας γενικότερα. Ο ανταγωνισμός και η
τεχνολογική ανάπτυξη σήμερα ωθούν τις επιχειρήσεις στη διαρκή ...
Τρένα πολυτελείας στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Βιομηχανία 4.0: η τεχνητή νοημοσύνη στο ελληνικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07-07)
Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο: « Βιομηχανία 4.0 : Η τεχνητή νοημοσύνη στο ελληνικό επιχειρείν» έχει ως αντικείμενο μελέτης των ψηφιακό μετασχηματισμό που φέρνει η Βιομηχανία 4.0 και ιδιαίτερα εστιάζει στις τεχνολογίες ...