Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 182
Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση μελισσοκομικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-03)
Διερεύνηση απόψεων πελατολογίου και δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης διερευνώνται οι προτιμήσεις των καταναλωτών αναφορικά με τις τουριστικές τους επιλογές. Σκοπός της μελέτης είναι η εξαγωγή συμπερασμάτων για τη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών στον ...
Η χρηματοοικονομική ανεξαρτησία παιδιών με ειδικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10-26)
Ενίσχυση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μικρομεσαίας επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02-24)
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει τη διαδικασία ενίσχυσης του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Για τον σκοπό αυτό, ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν σε εργαζομένους και ...
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) περιβάλλον, κοινωνία, διοίκηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12-11)
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία ερευνά το θέμα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, ενός όρου που συνδέεται άμεσα με την βιωσιμότητα των επιχειρήσεων και αποτελεί ένα συνεχώς εξελισσόμενο πεδίο έρευνας και μελέτης, το οποίο ...
Στατιστική ανάλυση γεγονότων ποδοσφαίρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04-15)
Η εργασία έχει ως σκοπό την ανάλυση/πρόβλεψη βασικών γεγονότων που συμβαίνουν σε κάθε αγώνα ποδοσφαίρου όπως είναι τα κόρνερ και οι κίτρινες κάρτες. Χρησιμοποιώντας την τεχνική της ανάλυσης απλής γραμμικής παλινδρόμησης ...
Διαχείριση μη εξυπηρετούμενων δανείων. Η περίπτωση της Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)
Οι αποτελεσματικές διαδικασίες αναγκαστικής εκτέλεσης οφειλών είναι ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση της κουλτούρας πληρωμών, τη στήριξη της μείωσης των μη εξυπηρετούμενων δανείων και τη βελτίωση της πρόσβασης των νοικοκυριών ...
Καινοτομίες και η υιοθέτησή τους στον χώρο των ιατρικών αναλωσίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-29)
Οι μετασχηματιστικές βελτιώσεις στα αποτελέσματα της υγείας του πληθυσμού
προέκυψαν από καινοτομίες στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, οι οποίες
συνέβαλαν επίσης στην αύξηση των δαπανών. Οι οργανισμοί υγειονομικής ...
Ικανοποίηση του πελάτη: η προσέγγιση των προτύπων συστημάτων διαχείρισης κατά ISO 10002 και ISO 10004
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)
Στο σημερινό επιχειρηματικό γίγνεσθαι ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται ότι η εξασφάλιση περισσοτέρων και περισσότερο πιστών πελατών επιτυγχάνεται μέσω της ικανοποίησης των πελατών τους. Έρευνες δείχνουν ...
Το εργασιακό well being στα call centers. Η προοπτική ανάπτυξης μιας νέας στρατηγικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02-20)
Η εργασία στα τηλεφωνικά κέντρα είναι μία σύνθετη και απαιτητική εργασία, που απαιτεί
την ικανοποιητική διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες, υπάρχοντες ή και
δυνητικούς, υπό καθεστώς έντονης χρονικής πίεσης ή και ...