Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 79
Σύνθεση και επεξεργασία πληροφορίας σε δίκτυα αισθητήρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Σε όλα τα συστήματα που καλούνται να λάβουν μια απόφαση, η οποία να συνδυάζει στοιχεία από πολλούς ανιχνευτές (Sensors), χρειάζεται κάποιος τρόπος ώστε να αξιολογηθούν τα υπάρχοντα στοιχεία και η βαρύτητα καθενός από αυτά, ...
Αξιοποίηση του εργαλείου Moodle στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας Γ΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Η παρούσα εργασία ασχολείται με το αν και κατά πόσο η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας, μέσω μιας διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας, μπορεί να οδηγήσει στην κατάκτηση των στόχων του μαθήματος, στη Γ’ τάξη ...
Energy efficient resource allocation in mobile communications
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Η σημερινή εξέλιξη των δικτύων κινητών επικοινωνιών ίσως ήταν κάτι πολύ δύσκολο να προβλέψει ή και να φανταστεί κανείς πριν από 20 χρόνια. Ο ταχύτατα αναπτυσσόμενος τομέας των κινητών επικοινωνιών έχει ως αποτέλεσμα την ...
Δημιουργία tutorial για το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού MIT App Inventor & ανάπτυξη πρότυπης εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Το MIT App Inventor είναι ένα δωρεάν οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού που μας δίνει την δυνατότητα να δημιουργούμε εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα τα οποία χρησιμοποιούν android λογισμικό. Η λογική του εργαλείου βασίζεται ...
Σχεδιασμός και ανάπτυξη συστήματος "Έξυπνων αγροτικών καλλιεργειών” (Smart agriculture) στο μελλοντικό Διαδίκτυο των Αντικειμένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)
Ο σκοπός αυτής εδώ της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός συστήματος το οποίο θα δίνει στον χρήστη την δυνατότητα παρακολούθησης των κλιματικών δεδομένων της καλλιέργειάς του, θα τον ειδοποιεί για σημαντικές ...
Σχεδιασμός και αξιολόγηση ενός περιβάλλοντος μάθησης υποστηριζόμενου από την τεχνολογία για την προώθηση της φιλαναγνωσίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)
Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός τεχνολογικά υποστηριζόμενου περιβάλλοντος μάθησης για την προώθηση της φιλαναγνωσίας. Για τις ανάγκες της ερευνητικής διαδικασίας ...
Αξιοποίηση τεχνικών ψηφιακού κουκλοθεάτρου στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)
Το κουκλοθέατρο αποτελεί τα τελευταία 3.000 χρόνια μια μορφή τέχνης και συγκεκριμένα μία από τις αρχαιότερες μορφές θεάτρου ή παραστάσεων, η οποία αναπτύχθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο. Στην παρούσα διπλωματική εργασία ...
Ανάλυση, σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογής για κινητές συσκευές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η τεχνική πρόοδος του Διαδικτύου και των κινητών τεχνολογιών σε συνδυασμό με την ταχύρρυθμη διάδοση της χρήσης τους έχουν προωθήσει νέες μορφές κοινωνικής επικοινωνίας, επιτρέποντας την δημιουργία και την διατήρηση μεγάλων ...
Υπηρεσιοστρεφής δικτυακή εφαρμογή σχολικής βιβλιοθήκης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να δοθεί ένα εργαλείο διαχείρισης σχολικών βιβλιοθηκών που θα διευκολύνει τη λειτουργία τους στο περιορισμένο ωράριό τους.
Προς τούτο αναπτύχθηκε μια δικτυακή εφαρμογή διαχείρισης, η οποία ...
Η Project-Based Learning (PBL) στη διδασκαλία της ιστορίας στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)
.