Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 30
Ανάλυση και πρόβλεψη αφίξεων των Γάλλων τουριστών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο της την πρόβλεψη των Γάλλων τουριστών στην Ελλάδα για το έτος 2017. Προκειμένου να επιτύχουμε τον στόχο αυτό, χρησιμοποιήθηκαν τα στοιχεία από τις αφίξεις των αλλοδαπών του έτους 2007 έως του ...
Επιχειρηματική ευφυΐα και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο το συνδυασμό της χρησιμοποίησης των συστημάτων Επιχειρηματικής Ευφυΐας με τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Τα συστήματα Επιχειρηματικής ...
Οικονομοτεχνική μελέτη και αξιολόγηση για πλωτό τουριστικό κατάλυμα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιαστεί η περίπτωση ίδρυσης πλωτού τουριστικού καταλύματος στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Λίμνη Ηραίου (ή Βουλιαγμένης), η οποία βρίσκεται δυτικά του Ισθμού, σε ...
Τουρισμός υγείας: μια εναλλακτική μορφή τουρισμού στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)
Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), παρουσίασαν ραγδαία εξέλιξη σε πολλούς τομείς της παραγωγικής δραστηριότητας την τελευταία εικοσαετία. Η εφαρμογή τους σε ποικίλες δραστηριότητες της καθημερινής μας ζωής, ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ και διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων : μελέτη περίπτωσης Hotel Ηampton by Hilton Βroad Street Birmingham
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τη στρατηγική ανάλυση του ξενοδοχείου Hampton by
Hilton Broad Street Birmingham με στόχο την ανάλυση της υφιστάμενης στρατηγικής, του
τρόπου υλοποίησης και εφαρμογής της στρατηγικής και των ...
Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την ανάδειξη του Πειραιά ως τουριστικό προορισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
H παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα: «ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΩΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΩΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ» έχει ως στόχο να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο τα Μέσα Ενημέρωσης ...
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης Green Boutique Hotel
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Ηλιακή ενέργεια, τουαλέτες με βρόχινο νερό και κάθετοι κήποι. Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία παρουσιάζονται ως περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένα, θυμίζοντας συνεχώς στους επισκέπτες τους τις καλές τους πράξεις. Η βιωσιμότητα ...
Participatory place branding μέσω πολιτισμικών γεγονότων : η περίπτωση του Δουργουτίου στον Νέο Κόσμο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Ενώ η Η Ελλάδα βρίσκεται σε μία κρίσιμη καμπή της σύγχρονης ιστορίας της,
υπάρχουν ακόμη τομείς που μπορούν να είναι παραγωγικοί, όπως ο δημιουργικός τουρισμός, ο
οποίος μπορεί να οδηγήσει σε οικονομική ανάπτυξη τόσο των ...
Συναλλακτική ανάλυση στους οργανισμούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)
Αυτή η διπλωματική εργασία πραγματεύεται τις συμπεριφορές και τις σχέσεις που αναπτύσσονται μέσα σε μία επιχείρηση/οργανισμό τόσο από τη Διοίκηση προς τους υπαλλήλους, όσο και μεταξύ των εργαζομένων. Πραγματεύεται συγκεκριμένα, ...
Επιχειρηματικότητα και καινοτομία: μελέτη περίπτωσης ελληνικής καινοτόμας ιστοσελίδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)
Η παρούσα εργασία μελετά και αναλύει τις έννοιες της Επιχειρηματικότητας και της Καινοτομίας. Παρόλη την πολυπλοκότητά τους και την πλούσια πηγή πληροφοριών που διατίθεται στην παγκόσμια βιβλιογραφία αλλά και στο διαδίκτυο ...