Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 69
QFD and FMEA: an industrial case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την εμφάνιση της νέας πρόκλησης για την συνεχή βελτίωση της ποιότητας, μέσω της διαχείρισης του κινδύνου. Η ποιότητα και ο κίνδυνος αποτελούν δύο βασικές έννοιες, που θα πρέπει ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση διαφημιστικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-26)
Υιοθέτηση καινοτόμων θεραπειών στα χρόνια της κρίσης: ο ρόλος των κατευθυντήριων οδηγιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-26)
Είναι αλήθεια ότι οι κατευθυντήριες οδηγίες ορισμένες φορές είναι πολύπλοκες και εμφανίζουν μικρές ή και μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ τους. Η πολυπλοκότητα αυτή είναι αλήθεια ότι μπορεί να οδηγήσει σε σύγχυση.
Είναι ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ στο ναυτιλιακό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Μηχανισμοί δημιουργίας χρηματοοικονομικών φούσκων και οικονομικές συνέπειες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-31)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη των Μηχανισμών Δημιουργίας Χρηματοοικονομικών Φουσκών και οι οικονομικές συνέπειες τους. Οικονομικές κρίσεις και χρηματοοικονομικές φούσκες είναι φαινόμενα τα οποία ...
Ψηφιοποίηση στις επιχειρήσεις και τα οφέλη της ψηφιακής επικοινωνίας σε ένα καινοτόμο εργασιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-04)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η έρευνα και η ανάλυση όσον αφορά την ψηφιοποίηση στις επιχειρήσεις και συγκεκριμένα το κομμάτι της επικοινωνίας ώστε να διασφαλίζεται ενιαία και αδιάτρητη πληροφόρηση σε όλα τα επίπεδα. ...
Η αποδοχή και η τάση για υιοθέτηση της ιδέας της ηλεκτροκίνησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-19)
Τοποθέτηση (brand positioning) της Michelin στην αγορά της Ιαπωνίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-26)
Ο στόχος της έρευνας είναι η ανάπτυξη των πωλήσεων της Michelin στην Ιαπωνία μέσω επανατοποθέτησης του brand στην τοπική αγορά.
Financial management of family companies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-06)
Industry 4.0: τρέχουσες εξελίξεις & εφαρμογή στον κλάδο των λευκών οικιακών συσκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04-15)
Ο βιομηχανικός κλάδος μετά από τρεις τεχνολογικές επαναστάσεις αυτές της εκμηχάνισης (Industry 1.0), της μαζικής παραγωγής (Industry 2.0), και της αυτοματοποίησης (Industry 3.0) (DFKI, 2016) διανύει το 4ο στάδιο ανάπτυξής ...