Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 69
Project management methodology and tools
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Στην παρούσα εργασία γίνεται παρουσίαση της επιστήμης της Διαχείρισης Έργου (Project Management). Μέσα από τους ορισμούς του έργου (Project), της Διαχείρισης και του Διαχειριστή Έργου (Project Manager) δίνεται μία πρώτη ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση και έλεγχος βιωσιμότητας επιχειρήσεων κλάδου αλλαντικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)
Ο κλάδος των αλλαντικών αποτελεί μία σημαντική συνιστώσα εκείνου των τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα, o οποίος με τη σειρά του χαρακτηρίζεται ως ένας από τους βασικούς πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Βασικός σκοπός της ...
Συγχωνεύσεις και εξαγορές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-25)
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει συνοπτικά την πολιτική των συγχωνεύσεων και εξαγορών και προσεγγίζει την θεωρητική και πρακτική πλευρά της με έμφαση κυρίως στο εθνικό επίπεδο.
Πρότυπα ποιότητας σκυροδέματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04-18)
Η παρούσα Διπλωματική Εργασία εξετάζει τα Πρότυπα Ποιότητας Σκυροδέματος, τόσο σε Ευρωπαϊκό, όσο και σε εθνικό επίπεδο. Ειδικότερα, αναλύονται βασικές έννοιες που σχετίζονται με την ποιότητα, όπως είναι η έννοια της ...
The relationship of equity risk factors and the business cycle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Outsourcing marketing σε ελληνικές ΜμΕ: μία ποιοτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Ο ρόλος των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜμΕ), στην οικονομική ανάπτυξη και ευημερία μίας χώρας, είναι μεγάλος και σημαντικός. Οι επιχειρήσεις αυτές απασχολούν μεγάλο μέρος του εργατικού δυναμικού, και συμμετέχουν δυναμικά ...
Στατιστικά εργαλεία με εφαρμογή τους στην ασφαλιστική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-16)
Στη διπλωματική αυτή εργασία παρουσιάζεται η σχέση της Ιδιωτικής Ασφάλισης με
τη Στατιστική. Για να θεωρηθεί μία Ασφαλιστική Επιχείρηση επιτυχημένη θα πρέπει
να έχει πλήρη εικόνα των κερδών και των ζημιών της προκείμενου ...
Τοποθέτηση (brand positioning) της Michelin στην αγορά της Ιαπωνίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-26)
Ο στόχος της έρευνας είναι η ανάπτυξη των πωλήσεων της Michelin στην Ιαπωνία μέσω επανατοποθέτησης του brand στην τοπική αγορά.
Εξελισσόμενες τεχνολογικές υποδομές και επιχειρηματική επίδοση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα αξιοποίησης των πληροφοριακών συστημάτων και των νέων τεχνολογιών, όπως του cloud computing και των mobile εφαρμογών. Καθώς ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση Και αξιολόγηση ίδρυσης Boutique Pet Shop
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-28)