Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 71
Νευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)
Το νευρομάρκετινγκ είναι ένα αναδυόμενο πεδίο του μάρκετινγκ που βασίζεται στη μελέτη του εγκεφάλου των καταναλωτών και βοηθά τους marketers να μετρήσουν σε πραγματικό χρόνο τις αποκρίσεις των καταναλωτών οι οποίες οφείλονται ...
Ηλεκτρονικό εμπόριο και πανδημία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-01)
Αντικειμενικός σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως αυτό διαμορφώνεται στη σύγχρονη εποχή και καθορίζει τις επιχειρήσεις. Επιπλέον, μελετώνται σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση ...
Διερεύνηση ύπαρξης αιτιότητας κατά Granger ανάμεσα στο δημόσιο χρέος και στη συναλλαγματική ισοτιμία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της ύπαρξης σχέσης αιτιότητας ανάμεσα στην συναλλαγματική ισοτιμία και το δημόσιο χρέος το οποίο είναι εκφρασμένο ως ποσοστό του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος. Για τον ...
Διερεύνηση των δυνατοτήτων των αποκεντρωμένων εφαρμογών για τη δημιουργία μίας Decentrilized-Apps Market
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-18)
Στη παρούσα εργασία παρουσιάζεται μία οικονομοτεχνική μελέτη για
την προσπάθεια δημιουργίας ενός κοινωνικού δικτύου. Έχει γίνει
ιστορική αναδρομή του κλάδου social network, περιγραφή του είδους
της εταιρείας, ανάλυση ...
Μεταφορές κι επενδύσεις: η περίπτωση των δεξαμενόπλοιων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)
Στην παρούσα μελέτη παρουσιάζεται η σύγκριση ενός δεξαμενόπλοιου, το οποίο έχει ήδη στην κατοχή της η εμπορική εταιρεία ΕΚΟ ΑΒΕΕ εδώ και είκοσι πέντε χρόνια με την αγορά ενός μεταχειρισμένου πενταετίας προηγμένης τεχνολογίας, ...
Άμεσες ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-01)
Στην παρούσα εργασία αναλύονται οι άμεσες ξένες επενδύσεις από τις αναπτυσσόμενες χώρες,η εξέλιξη,τα χαρακτηριστικά και οι επιδράσεις τους.Αφού συζητηθούν εν συντομία οι εσωτερικοί παράγοντες των επιχειρήσεων που τις ...
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Στην εποχή της Industry 4.0 οι επιχειρήσεις καλούνται να δραστηριοποιηθούν σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον με τις αναδυόμενες τεχνολογίες να διαταράσσουν συνεχώς όλες τις δομές του οικονομικού και του κοινωνικού ...
Stress test και πιστοληπτική ικανότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07)
Σε αυτή την εργασία εξετάζουμε τα stress test που διεξάγονται από εποπτικές αρχές με σκοπό τον
έλεγχο της ικανότητας περιφερειακών τραπεζών να υπομείνουν των αντίξοων οικονομικών συνθηκών
που μπορεί να παρουσιαστούν, ...
Η ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας μέσω των σύγχρονων μορφών marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας, και πως οι σύγχρονες μορφές του marketing υποστηρίζουν την επίδοση των επιχειρήσεων που τις υιοθετούν. Συγκεκριμένα, διερευνάται η ...
Τύποι ηγεσίας και αποδοτικότητα των εργαζομένων - Μελέτη περίπτωσης Ελληνικής Αστυνομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)