Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 86
Η συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα στη προσέλκυση τουριστών στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης ξενοδοχειακής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Ο τουρισμός είναι μια από τις κυριότερες βιομηχανίες στο κόσμο η οποία μπορεί να
προσφέρει πολλές θέσεις εργασίας στον πληθυσμό. Οι άνθρωποι λοιπόν που θα
ασχοληθούν με αυτό το επάγγελμα θα πρέπει να είναι ανοιχτόμυαλοι, ...
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και το μάρκετινγκ εντυπώσεων. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ανασχεδίασης προϊόντος με στόχο τη βελτίωση της περιβαλλοντικής του ποιότητας με βάση το κύκλο ζωής του
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Τα τελευταία χρόνια έχει προκύψει ένα έντονο ενδιαφέρον παγκοσμίως και μία αυξανόμενη ευαισθητοποίηση σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και μία συνεχής προσπάθεια για την εύρεση τρόπων και μεθόδων, με την ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση : η περίπτωση του κλάδου μεταλλικών κατασκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10-25)
Με την παρούσα εργασία πραγματοποιείται χρηματοοικονομική ανάλυση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα μεταλλικών κατασκευών, και πιο συγκεκριμένα στο κομμάτι των κατασκευών πρατηρίων υγρών καυσίμων με τη ...
Σύγκριση μεθόδων αξιολόγησης προμηθευτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η εφαρμογή και χρήση μεθόδου αξιολόγησης και επιλογής προμηθευτή από τις επιχειρήσεις αποτελεί ένα πολυπαραγοντικό θέμα προς μελέτη. Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη σύγκριση των μεθόδων πολυκριτηριακής αξιολόγησης των ...
Στρατηγικός σχεδιασμός για τον τουρισμό της Κέρκυρας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία στοχεύει να μελετήσει σε βάθος να αποτυπώσει να καταγράψει να αναδείξει το μεγάλο παγκόσμιο φαινόμενο του τουρισμού, παράλληλα να προτείνει τακτικές και στρατηγική. ...
Μέθοδοι αύξησης της αποδοτικότητας των εργαζομένων : η συμβολή τους στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η σύγχρονη οικονομική κρίση έχει αλλάξει τις ισορροπίες στην οργάνωση των επιχειρήσεων. Όσες εταιρείες έχουν χτίσει κατά κύριο λόγο πάνω σε υλικές βάσεις νιώθουν μεγάλη δυσκολία να κρατήσουν σταθερό το έδαφος κάτω από τα ...
Η θεμελίωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω της πράσινης ανάπτυξης στον τραπεζικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-07)
Στη σημερινή κοινωνία, το ζήτημα της προστασίας του περιβάλλοντος και της αειφορίας έχει ευρέως αναγνωρισθεί ως υψίστης σημασίας, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να δέχονται πιέσεις να δρουν πιο «πράσινα». Οι επιχειρήσεις ...
Στρατηγικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο των τραπεζών : η περίπτωση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Το κύριο θέμα της παρούσης εργασίας είναι ο τρόπος με τον οποίο μια τράπεζα μπορεί να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της, μέσω της υιοθέτησης των αρχών της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Το ...
Η διεθνής ανταγωνιστικότητα σε γεωγραφικές περιοχές μιας χώρας : η περίπτωση της Κρήτης. Εφαρμογή του "Porter's Diamond"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να ερευνήσει, να αναλύσει και να αναδείξει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της οικονομίας της Κρήτης με βάση τη θεωρία του Διαμαντιού του καθηγητή του Harvard, Michael E. Porter. Η διπλωματική ...