Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 38
Η μέτρηση της αξίας της μάρκας (brand equity) σε περιόδους οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)
Η αξία της μάρκας και η μέτρησή της αποτελεί πρόκληση και ταυτόχρονα ισχυρό εργαλείο για το σύγχρονο μάνατζμεντ. Ο όρος άρχισε να χρησιμοποιείται στα τέλη της δεκαετίας του 1980, ενώ η σημασία της αντίληψης, της μέτρησης ...
Επιχειρηματικό σχέδιο (business plan) και επιχειρηματικότητα : ανάλυση και αξιολόγηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας, είναι να εξετάσει αν το επιχειρηματικό σχέδιο (Business Plan), συντελεί στην αύξηση της αποδοτικότητας των επιχειρήσεων, και κατά πόσο η αγορά είναι διαθέσιμη και δεκτική στην ενίσχυση της ...
Η θαλάσσια ασφάλεια και ο ρόλος των νηογνωμόνων στην εμπέδωση εμπιστοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της σημασίας των
νηογνωμόνων για την διατήρηση της θαλάσσιας ασφάλειας. Η τήρηση των
κανονισμών ενός νηογνώμονα αλλά και όλων των νομοθετικών πλαισίων που ...
Ανάλυση κλάδου φαρμακευτικών εταιρειών: μελέτη περίπτωσης οικονομοτεχνικής αξιολόγησης μονάδας παραγωγής φαρμάκου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η διπλωματική εργασία που ακολουθεί εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων –Ολική Ποιότητα με Διεθνή Προσανατολισμό» του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ στον κλάδο της καπνοβιομηχανίας : η περίπτωση της Philip Morris - Παπαστράτος Α.Β.Ε.Σ.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)
Η καπνοβιομηχανία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής οικονομίας. Η καπνοκαλλιέργεια αποτελεί σημαντικό κομμάτι του ΑΕΠ της χώρας. Στην παρούσα εργασία γίνεται εξέταση της στρατηγικής μιας εκ των σημαντικότερων ...
Ποιοτική αξιολόγηση κινητών φορητών υπηρεσιών η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)
Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρηση της ποιότητας
των φορητών κινητών υπηρεσιών για την περίπτωση της Ελλάδας που προσφέρει το
μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Διοίκηση Επιχειρήσεων - Ολική Ποιότητα με ...
Ανθρώπινοι πόροι : διαχείριση παραπόνων και ικανοποίηση πελατών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η έννοια του πελάτη και μιας επιχείρησης είναι άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους, όπως και αλληλοεξαρτούμενες. Κάθε επιχείρηση ή οργανισμός, ανεξαρτήτου κλάδου, καταβάλλει προσπάθειες ...
Customer-led lean operations and tools
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Οι διαστάσεις των aesthetics και atmospherics σε ηλεκτρονικό λιανεμπορικό κατάστημα - η οπτική του χρήστη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην ανάδειξη της αισθητικής της online παρουσίας ενός καταστήματος λιανικής, σε καθοριστικό παράγοντα επηρεασμού και διαμόρφωσης της συμπεριφοράς του καταναλωτή.
Ήδη, έχουν ...
Σύνδεση έντυπης και τηλεοπτικής διαφήμισης διερευνώντας τη σχέση χρωμάτων και ήχων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας ήταν μέσα από την βιβλιογραφία αλλά και από δημοσιευμένες έρευνες να διερευνηθεί η επίδραση του χρώματος και τη μουσικής στο μάρκετινγκ. Η βιβλιογραφική αυτή έρευνα οδηγήθηκε στο ...