Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 71
Οικονομική προστιθέμενη αξία, Η περίπτωση μη εισηγμένης επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η εργασία κάνει μία αναδρομή των σημαντικότερων δεικτών μέτρησης της αξίας μιας εταιρίας, με έμφαση στην ανάλυση της οικονομικής προστιθέμενης αξίας (EVA). Στη συνέχεια πραγματοποιείται και ο σχετικός υπολογισμός για μια ...
Οι οικονομικές επιπτώσεις των εξαγορών και συγχωνεύσεων: μελέτη περίπτωσης στο φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Οι συγχωνεύσεις και οι εξαγορές αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο αναδιάρθρωσης των επιχειρήσεων. Οι περισσότερες επιχειρήσεις επιλέγουν κυρίως την εξωτερική ανάπτυξη μέσω των συγχωνεύσεων και εξαγορών ώστε να ...
Παραποίηση λογιστικών καταστάσεων & τρόποι αντιμετώπισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Πανεπιστημίου Πειραιώς στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Σκοπός είναι η παρουσίαση των βασικών εννοιών των λογιστικών καταστάσεων, των αρχών που τις ...
Η στρατηγική ανάλυση του κλάδου του καφέ και οι συνέπειες της πανδημίας ως παράγοντας του εξωτερικού περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09-24)
Ο καφές αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων σε παγκόσμιο επίπεδο. Παρ’ ότι χαρακτηρίζεται ως ένα αγαθό πρώτης ανάγκης με μικρά περιθώρια μεταβολής της ζήτησης, ο σχετικός κλάδος δεν θα μπορούσε ...
Παράγοντες πιστότητας πελατών και μεριδίου πορτοφολιού στην λιανική τραπεζική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-04)
Ο βασικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να διερευνηθούν οι παράγοντες πελατειακής πιστότητας αλλά και οι παράγοντες που επηρεάζουν το μερίδιο του πορτοφολιού των πελατών στον κλάδο της λιανικής τραπεζικής, ...
Ο ρόλος της δημοσιονομικής και νομισματικής πολιτικής στη διαμόρφωση και εξέλιξη της χρηματοπιστωτικής κρίσης. Η περίπτωση του ελληνικού τραπεζικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-30)
Η πρόσφατη χρηματοπιστωτική κρίση του 2007-2009, η οποία πυροδοτήθηκε από την πτώση των τιμών των κατοικιών στις ΗΠΑ και ενισχύθηκε από περαιτέρω μηχανισμούς ενίσχυσης, ανέδειξε τα τρωτά σημεία της οικονομία της Ελλάδας, ...
Αγοραστικές συμπεριφορές σε περιβάλλοντα Omnichannel
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Στην παρούσα έρευνα, στόχος είναι η περιγραφή της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών σε πανκαναλικά περιβάλλοντα. Η εργασία χωρίζεται σε δύο κυρίως ενότητες , το θεωρητικό και το ερευνητικό μέρος. Σε πρώτο επίπεδο ...
Αναβλητικότητα, προσωπικότητα και σωματική άσκηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η παρούσα εργασία μελετά την αναβλητικότητα στη "σκοτεινή τριάδα" της προσωπικότητας και πώς αυτή επηρεάζει την εργασιακή απόδοση και τη θέληση για σωματική άσκηση. Η αναβλητικότητα ορίζεται ως η εκούσια καθυστέρηση για ...
Ο ρόλος των συναισθημάτων των Ελλήνων καταναλωτών στη χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-22)
Η ραγδαία ανάπτυξη και εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στη σύγχρονη αγορά διαμόρφωσε νέα δεδομένα τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για τους καταναλωτές. Οι καταναλωτές μέσω του διαδικτύου, μπορούν να αναζητούν πληροφορίες ...
Το Brand ως περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης. Μέθοδοι αποτίμησης και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ισχυρού Brand.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-01)
Το εμπορικό σήμα (brand), στη σύγχρονη εποχή, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα και πολυτιμότερα άυλα περιουσιακά στοιχεία μιας οικονομικής οντότητας. Ο στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει σε ...