Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 561
Το θαλάσσιο εμπόριο του LNG και τα μεγαλύτερα λιμάνια διαχείρισης : μια συγκριτική παρουσίαση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)
Αντικείμενο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι, να αναλύσει το θαλάσσιο εμπόριο του LNG (Liquefied natural gas), επισημαίνοντας τις χώρες εξαγωγής και εισαγωγής και έτσι να εκτιμηθούν με σχετική ασφάλεια οι τάσεις ...
Ελληνικές και υπεράκτιες ναυτιλιακές εταιρείες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)
Η διπλωματική εργασία πραγματώνει έρευνα του τρόπου σύστασης και λειτουργίας των εγχώριων και υπεράκτιων ναυτιλιακών εταιριών και των εταιρικών μορφών που εξυπηρετούν αποτελεσματικότερα το σκοπό ίδρυσής τους. Εστιάζει εν ...
Πολιτικές τραπεζικής χρηματοδότησης της Ελληνικής ναυτιλίας πριν και μετά την κρίση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-18)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη της επίδρασης που είχε η οικονομική κρίση στις πολιτικές τραπεζικής χρηματοδότησης της ελληνικής ναυτιλίας.
Για το λόγο αυτό, μέσα από μία βιβλιογραφική ανασκόπηση, επιχειρείται ...
Παρουσίαση και σύγκριση των μεθοδολογιών Goal Based Standards (GBS) και Formal Safety Assessment (FSA), και η εφαρμογή τους στη ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ασφάλεια στην ναυτιλία, η οποία συχνά απειλείται από επικίνδυνες καταστάσεις για το ίδιο το πλοίο, τους ανθρώπους εν πλω αλλά και το ίδιο το φορτίο. Παρουσιάζεται η αναγκαιότητα της ...
Το θαλάσσιο εμπόριο του LNG: παρούσα κατάσταση και προοπτικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ναυτιλία των LNG πλοίων. Στη μελέτη αυτή, αρχικά αναλύονται τα βασικά συστατικά στοιχεία της αγοράς του φυσικού αερίου και εν συνεχεία ακολουθεί η ανάλυση της αγοράς του μεταφερόμενου ...
Απώλεια του δικαιώματος περιορισμού της ευθύνης του εκναυλωτή στη ναυτιλία και οι επιπτώσεις του στη θαλάσσια ασφάλιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)
Η παρούσα διατριβή άπτεται ορισμένων νομικών προβλημάτων και ζητημάτων τα οποία προκύπτουν όταν ο εκναυλωτής χάνει το προνόμιο του περιορισμού της ευθύνης. Ο πλοιοκτήτης δύναται να περιορίσει την ευθύνη του μέχρι την αξία ...
Μελέτη των σχέσεων που αναπτύσσονται μεταξύ ship-owner και shipbroker στο κύκλωμα της ναύλωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)
Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η µελέτη του σχεσιακού µάρκετινγκ στην διεπιχειρησιακές σχέσεις (B2B) της ναυτιλιακής βιοµηχανίας. Ο χώρος του ναυτιλιακού µάρκετινγκ βρίσκεται ακόµα σε νηπιακό στάδιο και για ...
The impact of human activities in the marine environment
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Βρισκόμαστε σε μία περίοδο όπου η οικολογική συνείδηση πρέπει να είναι πιο ισχυρή από ποτέ. Η ανάγκη για καθαρούς ωκεανούς και ισορροπημένο οικοσύστημα είναι τεράστια.
Ποιοτική απόδοση των πλοίων της εμπορικής ναυτιλίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Είναι ευρέως γνωστή η αναγκαιότητα της ποιοτικής παρουσίας της εμπορικής ναυτιλίας σε παγκόσμια κλίμακα και ειδικότερα στον ευρωπαϊκό χώρο, όπως αυτή υπαγορεύεται από την εφαρμογή σχετικών διεθνών συμβάσεων και ευρωπαϊκών ...