Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 97
Εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικού επιχειρείν Β2Β (Business to business) σε ελληνική φαρμακευτική επιχείρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Κάθε επιχείρηση είναι αναγκαίο να κάνει μελέτη πριν πάρει οποιαδήποτε απόφαση για αλλαγή του τρόπου δραστηριοποίησης και ανάπτυξης, προκειμένου να διαπιστώσει το αποτέλεσμα μιας αλλαγής αλλά και τον τρόπο που θα το κάνει, ...
An evaluation and prioritisation system for improvement suggestions : a QFD application
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-06)
Η λειτουργία του εσωτερικού ελέγχου των επιχειρήσεων: η σύγχρονη τάση ανάθεσης μέρους του έργου της σε εξωτερικούς παροχείς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004-05)
Οι βασικοί αντικειμενικοί στόχοι της ερευνητικής αυτής προσπάθειας είναι πρώτον, να παρουσιάσει την εννοιολογική οριοθέτηση, τη δομή, το περιεχόμενο, τα πρότυπα οργάνωσης και λειτουργίας καθώς και τις σύγχρονες εξελίξεις ...
Η οδηγία 85/374/ΕΟΚ για την ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα ως παράγοντας βελτίωσης της ποιότητας και της ασφάλειας των κυκλοφορούντων στην ευρωπαϊκή αγορά προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Ο αντικειμενικός σκοπός της εργασίας είναι η αξιολόγηση της συμβολής της Οδηγίας 85/374/ΕΟΚ στην προστασία των καταναλωτών και στη βελτίωση του επιπέδου ποιότητας και ασφάλειας των κυκλοφορούντων στην ευρωπαϊκή αγορά ...
Αναζήτηση επιχειρηματικής αριστείας εφαρμογή μοντέλου EFQM στον ΟΤΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η παρούσα εργασία αναφέρεται σε ένα αυξανόμενης σημασίας θέμα Διοίκησης των επιχειρήσεων, το Μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διοίκησης της Ποιότητας (EFQM) και εφαρμογή του Μοντέλου στον Οργανισμό ...
Οινοτουρισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)
Η παρούσα εργασία αποβλέπει στην ανάλυση του οινοτουρισμού της εναλλακτικής αυτής μορφής τουρισμού, που αποτελεί εξαιρετική εφαρμογή του αγροτουρισμού και γίνεται απόπειρα να αναδειχτούν οι προοπτικές ανάπτυξης του στον ...
Εφαρμογή επιχειρηματικού σχεδίου, με έμφαση στο σχέδιο μάρκετινγκ σε ξενοδοχειακές μονάδες: η περίπτωση ξενοδοχείου στη Μόσχα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα έντονος και αναμένεται να αυξηθεί στο άμεσο μέλλον. Για να μπορέσουν λοιπόν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να λειτουργήσουν αποτελεσματικά χρειάζονται ...
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Σήμερα όλοι πια αναγνωρίζουν τον πελάτη ως το κεντρικό στοιχείο σε ένα σύστημα παροχής υπηρεσιών, μια και αυτός είναι τελικά ο αποδέκτης των αποτελεσμάτων του συστήματος. Οι σύγχρονοι οργανισμοί έχουν διαπιστώσει ότι η ...
Υπόδειγμα προσδιορισμού της πιστοληπτικής ικανότητας εταιριών βασισμένο στην θεωρία αποτίμησης χρηματοοικονομικών δικαιωμάτων αγοράς: παρουσίαση υποδείγματος και σύγκριση με εφαρμοζόμενα υποδείγματα και μεθόδους προσδιορισμού πιστοληπτικής ικανότητας. Εφαρμογή υποδείγματος στην ελληνική αγορά. Αξιολόγηση υποδείγματος και παρουσίαση συμπερασμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000)
Η παρούσα μελέτη έχει ως κύριο αντικείμενο την παρουσίαση και την εξέταση της εφαρμογής για πρώτη φορά στην Ελληνική Αγορά του υποδείγματος προσδιορισμού της πιστοληπτικής ικανότητας εταιριών των οποίων οι μετοχές είναι ...
Ανάπτυξη προτύπου συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης για ένα γενικό ελληνικό νοσοκομείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στην παρούσα εργασία επιλέχθηκε ο χώρος των υπηρεσιών υγείας ως η βασική περιοχή μελέτης, επειδή είναι ένα σαφές δείγμα στο οποίο ο παροχέας υπηρεσιών μπορεί να ασκήσει or μαντική επίδραση στην ποιότητα του περιβάλλοντος. ...