Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 42
Επηρεασμός της αποτιμώμενης αξίας μιας επιχείρησης μέσω διαχείρισης κερδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-28)
Servitization: η διερεύνηση της τάσης αντικατάστασης των προϊόντων από υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης του εκδοτικού οίκου Express Publishing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της αντικατάστασης των παρεχόμενων προϊόντων στους καταναλωτές με πρόσθετες υπηρεσίες. Στην σημερινή εποχή, η ραγδαία εξέλιξη των σύγχρονων τεχνολογιών έχει ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ συνεταιριστικών ασφαλιστικών επιχειρήσεων: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Στην Ελλάδα, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης που αντιμετωπίζει η χώρα, έχουν
δημιουργηθεί ποικίλα προβλήματα σε διάφορα θέματα όπως και στην ασφάλιση. Με τη
δημόσια ασφάλιση να βρίσκεται σε μία από τις δυσκολότερες στιγμές ...
Στοχαστική αποτίμηση ναυτιλιακής εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μια συστηματική προσπάθεια αποτίμησης της Ναυτιλιακής εταιρείας Δαναός με στοχαστικές μεθόδους. Αντικειμενικός σκοπός της, είναι να ερευνηθεί πώς σ’ έναν ιδιαίτερα δυναμικό κλάδο ...
Αναδιάρθρωση του ελληνικού τραπεζικού συστήματος και αξιολόγηση της απόδοσής του, εν μέσω κρίσης, βάσει του ενιαίου συστήματος αξιολόγησης και της χρήσης αριθμοδεικτών της μεθοδολογίας CAMELS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-09)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη και η αξιολόγηση του τραπεζικού συστήματος την περίοδο 2010-2013 και συγκεκριμένα των τεσσάρων συστημικών τραπεζών και μιας μικρότερου μεγέθους, της Attica Bank που εκ των υστέρων ...
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και αειφόρος ανάπτυξη: μελέτη περιπτώσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη, είναι μια έννοια με μεγάλο εύρος εφαρμογών και δράσεων. Αναφέρεται κυρίως στην στάση των επιχειρήσεων απέναντι στα βασικά προβλήματα που απασχολούν μια κοινωνία και μια κοινότητα ...
Η γλώσσα του σώματος στην ηγεσία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)
Η ικανότητα να αντιλαμβάνεσαι πως νιώθει ένας άνθρωπος αν και είναι απλή, δε θεωρείται ιδιαίτερα εύκολη. Αυτό συμβαίνει γιατί πρέπει να συνδυάζεις όσα βλέπεις και ακούς στο εξωτερικό περιβάλλον με όσα, ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση δεικτών εταιρειών που ασχολούνται με την εμπορία αυτοκινήτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-10)
Ο κύκλος της εμπορίας αυτοκινήτων επηρεάζει την συνολική οικονομία μιας χώρας διότι
αποτελεί δείκτη οικονομικής ανάπτυξης και βελτίωσης του οικονομικού της κλίματος. Η
επίδραση της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα τα ...
Διαχείριση προϊόντων και ο ρόλος της ατμόσφαιρας σε καταστήματα πολυτελών ειδών ένδυσης υπόδησης και αξεσουάρ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)
Καινοτομία και δημιουργία αγοραστικής απόφασης: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-01-25)
Στη σημερινή εποχή, ο παγκόσμιος ανταγωνισμός γίνεται όλο και πιο απαιτητικός για τις επιχειρήσεις οι οποίες έχουν ως κύριο σκοπό, τη μέγιστη κερδοφορία. Έτσι για να αντιμετωπιστεί αυτή η κατάσταση, είναι αναγκαίο να βρεθούν ...