Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 40
Η χρήση της τεχνολογίας barcode στην παραγωγική διαδικασία της εταιρείας Αγροτικός Οίκος Σπύρου ΑΕΒΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η νέα αγροτική οικονομία χαρακτηρίζεται από δυο κυρίαρχα στοιχεία: από μεγαλύτερη συγκέντρωση ή ένταση εκμετάλλευσης γεωργικών εκτάσεων σε μικρότερο αριθμό κτημάτων μεγαλύτερης έκτασης και από συνεχώς αυξανόμενες συμβάσεις ...
Επίλυση προβλημάτων στην βιομηχανία : μεθοδολογία και πειραματικός σχεδιασμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Το νερό ψύξης παίζει σημαντικό ρόλο στην εξαγωγή θερμότητας τόσο από το καλούπι χύτευσης όσο και του μετάλλου που στερεοποιείται κατά τη διάρκεια της Αμέσου Ψύξης Χύτευσης κραμάτων αλουμινίου και χαρακτηρίζεται από πολύπλοκα ...
Στρατηγικές ανάπτυξης νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης προϊόντος της L'Oreal
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις στρατηγικές ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, παρατίθεται στο τελευταίο κεφάλαιο ένα υποθετικό σενάριο για την ανάπτυξη ...
Ανάλυση διαδικασιών μεγάλης εταιρίας λιανικού εμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Ο σκοπός αυτής της εργασίας περιλαμβάνει μια συνοπτική ανάλυση της βιβλιογραφίας περί της διανομής
και της επιστημονικής προόδου που έχει γίνει πάνω στο θέμα σε σχέση με τις διαδικασίες που την
διέπουν. Γίνεται αναφορά ...
Ανάπτυξη και εφαρμογή μεθοδολογίας activity based costing σε πάροχο 3PL Services – DODOS Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Παρατηρώντας το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον σε παγκόσμια κλίμακα, γίνεται σαφές ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων ολοένα και αυξάνεται. Οι εταιρείες πλέον καλούνται να πετυχαίνουν περισσότερα με λιγότερους ...
Οργάνωση συντήρησης και αξιοπιστία σε μια βιομηχανία παραγωγής πλαστικών αντικειμένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Οργάνωση και διαχείριση αλυσίδας εφοδιασμού με τη χρήση συστημάτων ERP
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)
Ο ανταγωνισμός και η τεχνολογική ανάπτυξη σήμερα ωθούν τις επιχειρήσεις στη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου των υπηρεσιών και των προϊόντων τους, με την υιοθέτηση μεθόδων και εργαλείων νέας τεχνολογίας. Παράλληλα, η ...
Η επίδραση του φαινομένου stock-out στο marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στην παρούσα διπλωματική εξετάζεται η σχέση μεταξύ του φαινομένου της έλλειψης αποθεμάτων και της σχέσης του με χαρακτηριστικά της μάρκας (brand trust, brand affect, brand image) και του καταστήματος (store trust, store ...
Η έννοια της στρατηγικής στα logistics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η εργασία αυτή θα προσπαθήσει να αναδείξει την σημασία και τη σπουδαιότητα της διοίκησης της αλυσίδας εφοδιασμού στη στρατηγική μέθοδο μιας εταιρείας. Η δράση μιας αλυσίδας εφοδιασμού περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες που ...
Διαδικασίες και βέλτιστες πρακτικές λήψης στρατηγικών αποφάσεων: προσδιοριστικοί παράγοντες, προβλήματα και επιπτώσεις στην απόδοση των συγχρόνων οργανισμών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Ο σκοπός της παρούσας Διπλωματικής εργασίας, είναι η μελέτη της διαδικασίας λήψης στρατηγικών αποφάσεων και πως το αποτέλεσμα αυτών μπορεί να επηρεάσει την απόδοση ενός οργανισμού ή μιας επιχείρησης.
Πιο συγκεκριμένα, ...