Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 29
Στρατηγικές ομάδες στη Μεσσηνία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Σκοπός της μελέτης είναι η κατανόηση της θεωρίας των στρατηγικών ομάδων, όπως αυτή αποτυπώθηκε από τον καθηγητή M. Porter, στον ξενοδοχειακό κλάδο. Η Μεσσηνία επιλέχθηκε ως η Περιφέρεια ανάλυσης της χαρτογράφησης των ...
Ανάλυση του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα - Προβλέψεις αφίξεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Στην παρούσα εργασία αναλύεται εκτενώς ο τουριστικός καθώς και ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα, με αναφορές στα ξενοδοχειακά καταλύματα της χώρας, τις λειτουργίες τους, την διάρθρωσή τους καθώς και τα βασικά χαρακτηριστικά ...
Ανάλυση του Πειραιά σαν προορισμός κρουαζιέρας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Μάρκετινγκ και ψηφιακές εφαρμογές κινητών τηλεφώνων σε ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης ξενοδοχειακής μονάδας 3* στην Κρήτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Ανάλυση του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου και τα πλεονεκτήματα της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12)
Αντικείμενο και στόχοι της διπλωματικής εργασίας
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό την ανάλυση του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου, συγκεντρώνοντας πολλά βασικά και απολύτως σημαντικά στοιχεία για τις τουριστικές ...
Προτάσεις για αποτελεσματικές στρατηγικές πολιτικές στον κλάδο του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Το οικοσύστημα της αυτοματοποιημένης διαφήμισης & η επίδρασή του στην προσφορά & στη ζήτηση του διαφημιστικού χώρου στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-17)
Ο κόσμος στον οποίο ζούμε βασιζόταν, βασίζεται και θα βασίζεται στην εξέλιξη. Άλλωστε χωρίς αυτήν θα ήμασταν ακόμα μικροοργανισμοί. Έτσι και οι στρατηγικές επικοινωνίας των επιχειρήσεων δεν θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση, ...
Ανάλυση ανταγωνισμού στην αγορά των πολυτελών ξενοδοχείων της Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Συμπεριφορική ανάλυση Ασιατών τουριστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-25)