Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 17
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης εταιρείας παραγωγής και εμπορίας αλεύρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Η παρούσα μελέτη εκπονήθηκε προκειμένου να εξετάσει κατά πόσο είναι δυνατή αλλά και
βιώσιμη η ίδρυση της εταιρίας παραγωγής και επεξεργασίας αλεύρων με την επωνυμία
«Άλφα Αλευρόμυλοι». Η επιχείρηση εστιάζει στην επεξεργασία ...
Βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας με βάση το SCOR Model
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-05)
Η αλυσίδα εφοδιασμού αποτελεί το επίκεντρο των επιχειρήσεων στο σύγχρονο
παγκόσμιο περιβάλλον, καθώς επίσης και το μέσο για την επίτευξη ανταγωνιστικού
πλεονεκτήματος. Τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας που απασχολούν ...
Η εφαρμογή του green banking στην ανταγωνιστικότητα των τραπεζών: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05)
Στο σύγχρονο πολυτάραχο περιβάλλον τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και οι τράπεζες αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για μια βιώσιμη ανάπτυξη. Οι παγκόσμιες περιβαλλοντικές προκλήσεις όπως η κλιματική αλλαγή και η υποβάθμιση ...
Διαμόρφωση αποτελεσματικής στρατηγικής στη σύγχρονη επιχείρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02)
Στη παρούσα εργασία επιχειρείται να δοθεί έμφαση στα σύγχρονα εργαλεία που οφείλουν να διαθέτουν στην «φαρέτρα» τους οι επιχειρήσεις που λειτουργούν στον 21ο αιώνα. Με σεβασμό και κατανόηση στην ιστορία και στην πορεία ...
Στατιστική ανάλυση δεδομένων πωλήσεων φυσικών χυμών σε περιοχή των Η.Π.Α.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06)
Στην παρούσα εργασία μελετώνται οι πωλήσεις φυσικών χυμών πορτοκαλιού στην ευρύτερη περιοχή του Σικάγο.
Στο εισαγωγικό κεφάλαιο αναφέρεται ο σκοπός της εργασίας και γίνεται μια σύντομη αναφορά στην παγκόσμια αγορά ...
Η συμβολή των εκπατρισμένων στελεχών (expatriates) στη διεθνοποίηση των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Customer relationship management και συστήματα διαχείρισης ποιότητας – σύγκριση διαθέσιμων λογισμικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Τη σημερινή εποχή οι εταιρείες ανταγωνίζονται για να εξυπηρετήσουν με το καλύτερο τρόπο τους πελάτες τους. Σημαντικό για τις επιχειρήσεις είναι να έχουν ένα σύστημα εξυπηρέτησης που να τους προσδίδει κύρος. Μια ...
Η εφαρμογή των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης προς την ικανοποίηση των ενδιαφερομένων μερών και την ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)
Κατά την διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών, οι έννοιες της ποιότητας, της υπευθυνότητας και της διαρκούς ικανοποίησης των πελατών και των άλλων ενδιαφερομένων μερών, μονοπωλούν την προσοχή στο εταιρικό περιβάλλον. Παράλληλα, ...
Ωριμότητα εφοδιαστικής αλυσίδας και χρηματοοικονομική επίδοση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στις σύγχρονες επιχειρήσεις, η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας αποκτά όλο και αυξανόμενη σημασία και θεωρείται ένα πεδίο με απεριόριστες δυνατότητες όχι μόνο ως προς την εξοικονόμηση πόρων αλλά και ως προς τη δημιουργία ...
Διαχείριση επικίνδυνων αποβλήτων στην Πολεμική Αεροπορία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02)
Τα επικίνδυνα απόβλητα και η διαχείριση τους αποτελούν σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα παγκόσμια προβλήματα, εξαιτίας των πολλών και αρνητικών συνεπειών τους στην δημόσια υγεία και το περιβάλλον.
Το πρόβλημα της παραγωγής ...