Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 23
Μελέτη παραγόντων ολοκλήρωσης που επηρεάζουν τα τραπεζικά πληροφοριακά συστήματα και ιδιαίτερα την ηλεκτρονική τραπεζική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η μη ύπαρξη ενός μεθοδολογικού πλαισίου λήψης αποφάσεων για την υιοθεσία της Υπηρεσιοστρεφούς Αρχιτεκτονικής (ΥΑ) στην ηλεκτρονική τραπεζική αποτελεί σημαντικό ερευνητικό πρόβλημα. Για το λόγο αυτό ο βασικός σκοπός της ...
Σχεδίαση αλληλεπιδραστικών μαθημάτων διαδικτυακής εκπαίδευσης με αξιοποίηση σχεδιαστικών χναριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Η παρούσα διδακτορική διατριβή πραγματεύεται την ψηφιακή σχεδίαση ομάδων μαθησιακών δραστηριοτήτων, από εκπαιδευτικούς που έχουν βασικές γνώσεις των τεχνολογιών πληροφορικής και δεν είναι «ειδικοί» στο πεδίο της ηλεκτρονικής ...
Αυθεντικοποίηση χρηστών και εντοπισμός κακόβουλων ενεργειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)
Οι σύγχρονες συσκευές μπορούν να πραγματοποιούν δυνητικά επικίνδυνες ενέργειες, όπως η αποθήκευση εταιρικών και προσωπικών δεδομένων, η εκτέλεση ηλεκτρονικών συναλλαγών, η πρόσβαση σε δεδομένα υγείας και πολλά άλλα. Όλες ...
Improving the results of intrusion detection systems
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)
Τα συστήματα ανίχνευσης παρεισφρήσεων ανιχνεύουν με επιτυχία πιθανές εισβολές, αλλά τα σετ συναγερμών που παράγουν χαρακτηρίζονται από σημαντικά προβλήματα. Ο όγκος των παραγόμενων συναγερμών κάνει δύσκολη την διαχείρισή ...
Security policies for cloud computing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Οι μαζικές τεχνολογικές εξελίξεις του παγκόσμιου εμπορίου και η ανάγκη διασυνοριακής κίνησης των προσωπικών πληροφοριών, δημιουργούν την ανάγκη να καθοριστούν πολιτικές ασφαλείας και να προταθούν ειδικοί κανονισμοί για την ...
Μέθοδοι και συστήματα για την ανοικτή πρόσβαση, το διαμοιρασμό και την επαναχρησιμοποίηση ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για το ανοικτό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (Open Educational Resources). Ο όρος υιοθετήθηκε για πρώτη φορά από την UNESCO και αναφέρεται στην «ανοιχτή πρόσβαση και παροχή ψηφιακού ...
Σχεδίαση εκπαιδευτικού υλικού υπερμεσικών κόμικς από μαθητές με βάση τις μαθησιακές τους προτιμήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)
Η εφαρμογή στη σχολική πρακτική των πολυγραμματισμών, ως αναγκαιότητα της σύγχρονης εκπαίδευσης, προϋποθέτει την εμπλοκή των μαθητών σε δραστηριότητες ανάγνωσης, κριτικής επισκόπησης και δημιουργίας πολυτροπικών κειμένων, ...
Κατανεμημένη ενισχυτική μάθηση για έλεγχο και διαχείριση ενέργειας απομακρυσμένων αυτόνομων φωτοβολταϊκών μικροδικτύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στην παρούσα διδακτορική διατριβή, προτείνονται τρόποι προσέγγισης για την επίλυση του προβλήματος της διαχείρισης ενέργειας σε αυτόνομα φωτοβολταϊκά μικροδίκτυα. Στην αυτόνομη λειτουργία ενός μικροδικτύου, το κύριο ζήτημα ...
Σημασιολογικό πλαίσιο για την αφαιρετικότητα αντικειμένων και εφαρμογών στο διαδίκτυο του μέλλοντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η αλματώδης εξέλιξη των διαδικτυακών τεχνολογιών έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη
νέων υποδομών που επιτρέπουν την διασύνδεση όλο και περισσότερων συσκευών
και μηχανών στο διαδίκτυο. Ο θεαματικά αυξανόμενος αριθμός συσκευών ...