Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 76
Εγκατάσταση και πειραματική μελέτη συστημάτων ανίχνευσης εισβολών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-05-21)
Καθώς όλο και περισσότεροι οργανισμοί αξιοποιούν συστήματα ανίχνευσης εισβολών για την προστασία των πληροφοριακών τους συστημάτων, η ανάγκη για τεχνικές αποτίμησης της αποτελεσματικότητας αυτών των συστημάτων ασφάλειας ...
Ηλεκτρονικό σύστημα διαιτολογικής παρακολούθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια πρόταση εφαρμογής των τεχνολογιών Web 2.0 για τη διαιτολογική παρακολούθηση ασθενών. Αναπτύχθηκε το Ηλεκτρονικό Σύστημα Διαιτολογικής Παρακολούθησης DIET, το οποίο αποτελεί μια εφαρμογή ...
Τεχνικές ανάλυσης και διαχείρισης κινδύνων για την υλοποίηση πληροφοριακών έργων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-12)
Οι περισσότεροι δημόσιοι οργανισμοί αντιμετωπίζουν ένα ευρύ φάσμα προβλημάτων κατά την υλοποίηση μεγάλων έργων πληροφορικής ενώ καταγράφουν μια σειρά από αδυναμίες και κινδύνους που αφορούν τα οικονομικά κόστη, τις χρονικές ...
Μελέτη μεθόδων ανάλυσης κοινωνικών δικτύων στο πεδίο της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-02)
Το ερευνητικό πεδίο της Τεχνολογικά Υποστηριζόμενης Μάθησης παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω του ιδιαίτερου κοινωνικού ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση των Ψηφιακών Συστημάτων στην αναβάθμιση ...
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Στην παρούσα εργασία αναπτύχθηκαν μαθήματα για το μάθημα της Πληροφορικής Γ Γυμνασίου, όπου το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ) για το μάθημα προβλέπει τη διάθεση διδακτικών ωρών για εκπόνηση σχεδίων εργασίας από τους ...
Fuzzing : an XMPP fuzer
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Το fuzzing είναι μια τεχνική για την εύρεση αδυναμιών στο λογισμικό στέλνοντας ¨παραμορφωμένα¨ δεδομένα ως είσοδο σε αυτό χρησιμοποιώντας έναν αυτοματοποιημένο τρόπο. Η εύρεση και η κατάργηση των αδυναμιών αυτών είναι ...
Η αξιοποίηση του ψηφιακού παιχνιδιού στη πλατφόρμα Kodu για οπτικούς και κιναισθητικούς εκπαιδευόμενους στη διδακτική των μαθηματικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στη σχολική πραγματικότητα παρά τη βελτίωση των διδακτικών βιβλίων, τη
σύγχρονη προσέγγιση της γνώσης, την αρτιότερη κατάρτιση των δασκάλων, σε
ερευνητικό επίπεδο έχει καταδειχτεί ιδιαίτερη δυσκολία σε αρκετούς
εκπαιδευόμενους ...
Σχεδίαση αλληλεπιδραστικών μαθημάτων διαδικτυακής εκπαίδευσης με αξιοποίηση σχεδιαστικών χναριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Υποδόμες δημόσιου κλειδιού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-05)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ολοκληρωμένη προσέγγιση του θέματος Υποδομές Δημόσιου Κλειδιού (Public Key Infrastructures) σε επιστημονικό, επιχειρησιακό και τεχνικό επίπεδο.
Στόχοι της εργασίας είναι ...
3D ψηφιακά εκπαιδευτικά παιγνίδια στο μάθημα της αστρονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Τα παιχνίδια είναι μία αναπόσπαστη ευχάριστη δραστηριότητα που ξεκινάει από την παιδική μας ηλικία και φτάνει ως τα γεράματά μας. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και ειδικότερα τα εικονικά τους περιβάλλοντα προκαλούν το ενδιαφέρον ...