Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 131
Πρόβλεψη αποτελέσματος σε ποδοσφαιρικούς αγώνες με τη χρήση στατιστικών μοντέλων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει και να ερευνήσει κατά πόσο τα θεωρητικά μοντέλα πρόβλεψης αποτελεσμάτων στους ποδοσφαιρικούς αγώνες μπορούν να προβλέψουν το τελικό αποτέλεσμα ενός αγώνα ...
Διαχείριση κινδύνων, τραπεζική εποπτεία και το πρόβλημα της προκυκλικότητας στο εποπτκό πλαίσιο της βασιλείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)
Τα τελευταία χρόνια η παγκόσμια οικονομία αντιμετωπίζει τη σοβαρότερη κρίση μετά τη Μεγάλη Ύφεση του 1929, με αποτέλεσμα το διεθνές χρηματοοικονομικό σύστημα να λειτουργεί μέσα σε ένα ευμετάβλητο περιβάλλον, το οποίο ...
Ικανοποίηση ασθενών που έχουν τοποθετήσει και αποκαταστήσει προσθετικά οδοντικά εμφυτεύματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται η αξιολόγηση μέσω έρευνας,της ικανοποίησης των ασθενών που τους έχουν τοποθετηθει και αποκατασταθεί προσθετικά οδοντικά εμφυτεύματα. Στόχος είναι η αξιολόγηση της συγκεκριμένης ...
Μελέτη και διερεύνηση του συστήματος Δικαιόχρησης στην Ελλάδα στον κλάδο της εστίασης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)
Η εργασία αυτή επικεντρώνεται στην ανάλυση του συστήματος δικαιόχρησης στην Ελλάδα,
με ιδιαίτερη διερεύνηση του κλάδου της εστίασης. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι
βασικές έννοιες λειτουργίας των αγορών, οι μορφές ...
Εφαρμογή συστημάτων αξιολόγησης τραπεζικών πελατών σε στρατηγικές μάρκετινγκ και διαχείρισης πελατών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Διερεύνηση δυνατοτήτων δημιουργίας πλωτού πολυϊατρείου στα νησιά του Αιγαίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Σκοπός της παρούσας εργασίας να διερευνηθεί αν υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας ενός πολυϊατρείου-πλοίου που να εξυπηρετεί τις ανάγκες για ιατρική περίθαλψη των κατοίκων των νησιών του Αιγαίου. Στο πλαίσιο αυτό θα αναφερθούμε ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ & CRM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Τα τελευταία χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης, κυριαρχεί μια μόνιμη αβεβαιότητα στον επιχειρηματικό κόσμο. Η αβεβαιότητα αυτή έχει επηρεάσει αρχικά σε μεγάλο βαθμό τις σχέσεις των επιχειρήσεων με τους πελάτες, και ...
Οι διαπροσωπικές σχέσεις στο χώρο εργασίας, η ικανοποίηση των εργαζομένων και ο τρόπος που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Οι διαπροσωπικές σχέσεις είναι γεγονός πως διαδραματίζουν ένα σπουδαίο ρόλο στη δημιουργία και στη διατήρηση ενός καλού κλίματος συνεργασίας ανάμεσα στα μέλη της ομάδας, στους συναδέλφους σε εργασιακό επίπεδο. Καλές ...
Ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας και επιπτώσεις στους εργαζομένους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)
Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τον τρόπο διαχείρισης και συμπεριφοράς των εργαζομένων απέναντι στο επαγγελματικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email), καθώς και τις επιπτώσεις που επιφέρει στην προσωπική ζωή και την ...
Κανόνες τιμολόγησης αγαθών και υπηρεσιών σε ενδοομιλικές συναλλαγές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)