Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 54
Τρομοκρατία και ασφάλεια σε συνάρτηση με την προστασία των δικαιωμάτων του ανθρώπου στην Ευρωπαϊκή Ένωση: η εκπαίδευση ως μέσο πρόληψης του τρομοκρατικού φαινομένου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-01)
Το φαινόμενο της τρομοκρατίας απασχολεί εδώ και αιώνες τη διεθνή κοινότητα. Από τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου, οπότε ήρθε στο προσκήνιο το ζήτημα της τρομοκρατίας, μέχρι και τα τρομοκρατικά χτυπήματα που συμβαίνουν ...
Πολυγλωσσία και πολυπολιτισμικότητα ως μέσα για την προώθηση της διαπολιτισμικής αγωγής κι εκπαίδευσης. Πολίτικες εκπαίδευσης για τη διαχείριση της πολιτισμικής ετερότητας στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Συγκριτική μελέτη Ελλάδα - Σουηδία - Γερμανία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Ο 21ος αιώνας έρχεται αντιμέτωπος αρχικά με τα όλο και αυξανόμενα κύματα μεταναστών κι έπειτα με τις συνεχείς ροές προσφύγων στην Ευρώπη. Η σύνθεση λοιπόν του μαθητικού πληθυσμού αλλάζει. Ένα κύριο πρόβλημα που έχει ...
Εγγραμματισμός στην διαχείριση κρίσεων για θεσμούς εθνικής ασφάλειας: γνωσιακή προεργασία για ανάπτυξη διδακτικής πρότασης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Οι κοινωνίες έρχονται αντιμέτωπες με σημαντικές απειλές και κρίσεις οι οποίες προκλήθηκαν από φυσικές καταστροφές, την κλιματική αλλαγή καθώς και την προοπτική έλλειψης πόρων ενώ αντιμετωπίζουν σημαντικές διεθνείς απειλές, ...
Τα ανθρώπινα δικαιώματα στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στο να εξετάσει αν ο εθνοκεντρισμός αποτελεί εμπόδιο για την ανάπτυξη της εκπαίδευσης στα ανθρώπινα δικαιώματα στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στο πλαίσιο αυτό εντοπίστηκαν οι επιμέρους ...
Η καινοτομία μέσω μάνατζμεντ και ηγεσίας στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
Η διπλωματική εργασία με τίτλο «Η καινοτομία μέσω μάνατζμεντ και ηγεσίας στις επιχειρήσεις» μελετά και ερευνά τον τρόπο που οι επιχειρήσεις διαχειρίζονται την καινοτομία μέσω του μάνατζμεντ και της ηγεσίας. Αρχικά ...
Συγκριτική θεώρηση ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών συστημάτων, συγκεντρωτικού και αποκεντρωτικού μοντέλου, στην προώθηση ευρωπαϊκών πολιτικών για τη σχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
H Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται αντιμέτωπη με ραγδαίες τεχνολογικές, επιστημονικές, οικονομικές, κοινωνικές και πολιτικές αλλαγές. Οι προκλήσεις της Κοινωνίας της Γνώσης, για ανάπτυξη πολλαπλών δεξιοτήτων, ατομική εξέλιξη και ...
Εξευρωπαϊσμός κι εκπαίδευση: η συμβολή της σχολικής ηγεσίας στον εξευρωπαϊσμό της σχολικής μονάδας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, μέσω της κινητικότητας των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07)
Η σχολική ηγεσία στη σύγχρονη πραγματικότητα αντιμετωπίζει συνεχείς αλλαγές και προκλήσεις με αποτέλεσμα να προβάλλει ως αναγκαιότητα η αναβάθμιση του ρόλου της. Τα σχολεία καλούνται να γίνουν πιο ευέλικτα και αποδοτικά. ...
Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα και παιχνιδοποίηση: ιστορία, σύγκλιση, ερευνητικές προτεραιότητες και πολιτικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα/Μ.Α.Δ.Μ., μια μορφή εξ’ αποστάσεως ηλεκτρονικής μάθησης, που χαρακτηρίστηκε ως αποδιοργανωτική καινοτομία στο χώρο της εκπαίδευσης, γνώρισαν κατά την τρέχουσα δεκαετία πρωτόγνωρη ...
Ο 4ος Στόχος Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ για την εκπαίδευση: η προώθησή του στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει, μέσω πρωτογενών και δευτερογενών πηγών, την προώθηση του 4ου Στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών στην Ελλάδα. Για το σκοπό αυτό αρχικά ...
Οι επιδόσεις και η ευημερία των μαθητών στην Ευρωπαϊκή Ένωση στα χρόνια της κρίσης: η περίπτωση της Ελλάδας συγκριτικά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)
Η παγκόσμια οικονομική κρίση που εκδηλώθηκε το 2008 επηρέασε σε μεγάλο βαθμό τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις επιδόσεις των μαθητών στις ευρωπαϊκές χώρες στα χρόνια ...