Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 852
Στρατηγική δημοσίων σχέσεων : μελέτη περίπτωσης στην διαχείριση κρίσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Βιώνουμε μία εποχή όπου ο ανταγωνισμός και η κρίση πρωταγωνιστούν σε όλα τα επίπεδα. Το γεγονός αυτό καθιστά τα δύο αυτά στοιχεία κρίσιμα και καθοριστικά για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς που τα λαμβάνουν υπόψη ...
Μελέτη σκοπιμότητας για την κατασκευή μιας θερμοκηπιακής μονάδας παραγωγής οπωροκηπευτικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-12)
Η υλοποίηση της παρούσας μελέτης σκοπιμότητας αποσκοπεί στην κατασκευή υαλόφρακτης θερμοκηπιακής μονάδας η οποία θα παράγει και θα συσκευάζει κηπευτικά προϊόντα. Τα κηπευτικά προϊόντα που θα παράγονται είναι ντομάτες ειδικών ...
Συγκριτική αξιολόγηση ΣΔΑΤ - Επικύρωση διεργασιών στην βιομηχανία φαρμάκου και στην βιομηχανία τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)
Η εν λόγω διπλωματική εργασία πραγματεύεται τα Συστήματα Διαχείρισης
Ασφάλειας Τροφίμων (ΣΔΑΤ), τον Στατιστικό Έλεγχο Ποιότητας και την
Επικύρωση Διεργασιών.
Η συγκεκριμένη διπλωματική αποτελείται από 6 κεφάλαια. Το ...
Εργαλεία λιτής διοίκησης - περιοχές εφαρμογής τους και αξιοποίησης τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Μακροοικονομικοί δείκτες, μάκρομαρκετινγκ και τουρισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η Ελλάδα είναι μια χώρα που διαθέτει πολλούς τουριστικούς πόρους. Είναι αδήριτη
ανάγκη να προσδιοριστούν αυτοί οι πλούσιοι πολιτισμικοί, ιστορικοί, θρησκευτικοί,
ιαματικοί κλπ πόροι για την αξιολόγηση & μέτρηση της ...
Οι νέες τεχνολογίες στα μέσα επικοινωνίας & η επίδραση τους στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο της να εξετάσει το σύγχρονο τοπίο των Μέσων
Επικοινωνίας, αλλά και ενημέρωσης σε συνδυασμό με την τεχνολογική ανάπτυξη
που συντελείται με ταχείς ρυθμούς. Επιπλέον, στοχεύει στο να προσδιορίσει ...
Στρατηγικές διαφήμισης και αποτελεσματικότητα τους στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η διαφήμιση αποτελεί μέρος του μίγματος μάρκετινγκ και είναι μια από τις κυριότερες προωθητικές ενέργειες των εταιρειών, η οποία καθιστά γνωστά τα προϊόντα στους δυνητικούς αγοραστές τους. Για να σχεδιαστεί σωστά η διαφήμιση ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση δημιουργίας θεματικού πάρκου στο Κτήμα Τατοϊου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)
Η παρούσα προμελέτη σκοπιμότητας σαν στόχο έχει την εκτενή μελέτη και εξέταση ιδρύσεων έξι επιχειρήσεων μέσα στο κτήμα του Τατοΐου. Το Βασιλικό κτήμα του Τατοΐου στο οποίο θα βρίσκονται οι επιχειρήσεις και τοποθετείται ...
Οικονομοτεχνική μελέτη ανάλυση - αξιολόγηση εταιρίας ανακύκλωσης ευγενών μετάλλων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Το στρατηγικό μανατζμεντ στον τραπεζικό κλάδο : οι συγχωνεύσεις κατά την περίοδο της οικονομικής ύφεσης / κρίσης και η επόμενη μέρα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Βασικός σκόπος της παρούσης εργασίας είναι η μελέτη του ελληνικού τραπεζικού συστήματος, της συμβολής του στην οικονομί και της λειτουργίας του στην Ελλάδα. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις ανακατατάξεις λόγω του θεσμικού ...