Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εμπειρία πελάτη"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
H συμβολή των σύγχρονων επιχειρησιακών πληροφοριακών συστημάτων στην αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία των call centers
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-18)Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι να αναλυθούν τα σύγχρονα πληροφοριακά συστήματα που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις και να εξετασθεί ο ρόλος που αυτά έχουν έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η αποδοτική και αποτελεσματική ... -
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)Στην εποχή της Industry 4.0 οι επιχειρήσεις καλούνται να δραστηριοποιηθούν σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον με τις αναδυόμενες τεχνολογίες να διαταράσσουν συνεχώς όλες τις δομές του οικονομικού και του κοινωνικού ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον τομέα του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η παρούσα Διπλωματική εργασία, αποτελεί την μελέτη που έγινε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Οικονομικής και Επιχειρησιακής Στρατηγικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με θέμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός στον Τομέα ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον τραπεζικό τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07)Οι ανατρεπτικές καινοτομίες και οι αναδυόμενες τεχνολογίες βρίσκουν ευρεία εφαρμογή στον επιχειρηματικό κόσμο προσφέροντας εξαιρετικές ευκαιρίες. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων επηρεάζει όλες τις δομές μιας ...