Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Διεθνές μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Η διεθνοποίηση των επιχειρήσεων - υπηρεσιών ως μια καινοτομική απόφαση
(2015-03-18)Το αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η διερεύνηση και η ανάλυση της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων υπηρεσιών, σαν μια καινοτόμος απόφαση. Η ερευνητική μας βασίζεται λοιπόν τόσο στον έλεγχο της πιθανότητας ... -
Μοντέλο ανάλυσης διεθνούς στρατηγικής μάρκετινγκ. Σχεδιασμός στρατηγικής μάρκετινγκ για εταιρεία παροχής βιομηχανικών αποθηκών στη Ρουμανία :$bπροσδιορισμός των παραμέτρων που επηρεάζουν την ανάλυση στρατηγικής στο διεθνές μάρκετινγκ. Ανάλυση ελκυστικότητας της Ρουμανίας.Case study : η αγορά αποθηκών στην περιοχή του Βουκουρεστίου. Σχέδιο μάρκετινγκ
(2004-12-01)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναπτύξει ένα υπόδειγμα ανάλυσης όλων των παραμέτρων που θα πρέπει να ληφθούν υπ΄ όψιν κατά την ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον διεθνή χώρο, ... -
Στρατηγικές συμμαχίες προϊόντων στο πλαίσιο διεθνών συναλλαγών - η σημασία της ψυχικής απόστασης
(2014-09-08)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η μελέτη της σημασίας του branding στο διεθνές μάρκετινγκ έτσι όπως αντανακλάται από τη στάση του βιομηχανικού καταναλωτή, μέσα από τις διαστάσεις της ψυχικής απόστασης. Εξετάζεται ...