Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ανάπτυξη νέων προϊόντων"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Ανάπτυξη νέων προϊόντων καταναλωτικής πίστης - μια διερευνητική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)Οι σύγχρονες συνθήκες αγοράς και ανταγωνισμού απαιτούν μία έντονη προσπάθεια δημιουργίας νέων προϊόντων, η οποία γίνεται αντιληπτή και από τους υψηλούς αριθμούς νέων προϊόντων που συνεχώς καταγράφονται. Για την επιτυχία ... -
Αρχές σχεδιασμού και ανάπτυξης νέων προϊόντων σε μια μικρή ελληνική οικογενειακή επιχείρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις αρχές σχεδιασμού και ανάπτυξης νέων προϊόντων σε μια μικρή ελληνική οικογενειακή επιχείρηση και οργανώνεται σε πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο κεφαλαίο, ορίζεται η έννοια της ... -
Η συμμετοχή των καταναλωτών στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων: μια μελέτη περίπτωσης της Electrolux και της Volvo Cars
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)