Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Gamification"
Αποτελέσματα 1-20 από 23
-
A novel cybersecurity gamification model
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05-31) -
Advancing electronic healthcare in ambient assistive living utilizing intelligent mobile systems
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025)Η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για υπηρεσίες υγείας ασκεί έντονη πίεση στις υφιστάμενες λύσεις, ιδίως στον τομέα της Υποβοηθούμενης Διαβίωσης. Οι παραδοσιακές προσεγγίσεις βασίζονται συχνά σε στατικό, δαπανηρό και δύσχρηστο ... -
Exploring methods, tools and challenges in teaching programming to children : a comprehensive review of approaches and best practices
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-05)Καθώς η ψηφιακή εποχή προχωρά, η διδασκαλία του προγραμματισμού στα παιδιά είναι επιτακτική ανάγκη για την ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης και των ικανοτήτων επίλυσης προβλημάτων. Αυτή η μελέτη διερευνά διαφορετικές ... -
Gamification in European education - Methods and policies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η διατριβή στοχεύει να παρουσιάσει τη χρήση των μεθόδων παιχνιδοποίησης στην εκπαίδευση, την ενσωμάτωση της πρακτικής στην ευρωπαϊκή εκπαίδευση και να εικάσει περί των επιπτώσεων και των αποτελεσμάτων της. Χρησιμοποιώντας ... -
Gamification και test προσωπικότητας στην επιλογή προσωπικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Οι μέθοδοι αξιολόγησης διαχωρίζονται και ερμηνεύονται συχνά στο πλαίσιο διαφορετικών προσεγγίσεων αντί να συνδυάζονται σε ολοκληρωμένα μέσα κατανόησης της ικανότητας του εργαζομένου. Η σύνδεση των τομέων της αξιολόγησης ... -
Quality assurance methods assessing instructional design and active learning pedagogies in MOOCs: an evaluative case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07)Στις μέρες μας εμφανίζονται όλο και περισσότερα Μαζικά Ελεύθερα Διαδικτυακά Μαθήματα (Massive Open Online Courses - MOOCs). Πολλά μεγάλα πανεπιστήμια παγκοσμίως έχουν αφοσιωθεί στο να προσφέρουν υψηλής ποιότητα «μαζική» ... -
Your Study Sphere - Διαδικτυακή εφαρμογή βελτιστοποίησης εκμάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής που έχει σχεδιαστεί για την ενίσχυση της μάθησης των φοιτητών, χρησιμοποιώντας C# MVC .NET 8, Entity Framework και SQL Server Management ... -
Διαδικτυακή εφαρμογή εκμάθησης προγραμματισμού με χρήση παιχνιδοποίησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)Η εργασία αυτή έχει ως θέμα τη σχεδίαση και ανάπτυξη μιας προσαρμοστικής πλατφόρμας εκμάθησης προγραμματισμού, η οποία έχει ως βασικό στόχο να δώσει στο μαθητή τη δυνατότητα εκμάθησης των εννοιών μιας ή και περισσοτέρων ... -
Εκπαιδεύοντας τα παιδιά στο netiquette : ενδεδειγμένη και ασφαλής διαδικτυακή συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός e-Course για την ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με την ορθή χρήση του διαδικτύου, αναπτύσσοντας τις κατάλληλες ψηφιακές δεξιότητες για υπεύθυνη και ασφαλή ... -
Εφαρμογή σε περιβάλλον φορητών συσκευών η οποία προσφέρει εξατομικευμένες προτάσεις μετακίνησης στο χρήστη για τη χάραξη οικολογικά βέλτιστης διαδρομής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τον θεωρητικό σχεδιασμό μιας καινοτόμου εφαρμογής για φορητές συσκευές, με στόχο την προώθηση της βιώσιμης αστικής κινητικότητας μέσω προσωποποιημένων προτάσεων μετακίνησης. Ανταποκρινόμενη ... -
Εφαρμογή τεχνικών παιχνιδοποίησης σε προηγμένα πληροφοριακά συστήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η παιχνιδοποίηση είναι ένα κλάδος, ο οποίος δεν είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένος στις Ελληνικές εταιρείες. Ωστόσο είναι ένας κλάδος, ο οποίος μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα για την επιχείρηση, τον καταναλωτή και το περιβάλλον ... -
Εφαρμογή του gamification στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω παιχνιδοποιημένου σεναρίου για την αύξηση κινήτρων των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των κινήτρων των μαθητών κατά την εφαρμογή του gamification. Το gamification συνδυάζει τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, τους μηχανισμούς, τη δυναμική και την αισθητική του, ... -
Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα και παιχνιδοποίηση: ιστορία, σύγκλιση, ερευνητικές προτεραιότητες και πολιτικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα/Μ.Α.Δ.Μ., μια μορφή εξ’ αποστάσεως ηλεκτρονικής μάθησης, που χαρακτηρίστηκε ως αποδιοργανωτική καινοτομία στο χώρο της εκπαίδευσης, γνώρισαν κατά την τρέχουσα δεκαετία πρωτόγνωρη ... -
Μεθοδολογία αξιοποίησης gamification για την ενίσχυση high order thinking skills
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η χρήση παιχνιδιών, αναγνωρίζεται από την υπάρχουσα βιβλιογραφία ως μια καλή πρακτική για την αύξηση των κινήτρων και τη συμμετοχή των εκπαιδευομένων στη διαδικασία μάθησης, ειδικά όταν αξιοποι ... -
«Μυθο-δραπέτες» : αφηγηματική και παιγνιώδης μάθηση σε ένα ψηφιακό escape room μυθολογίας - Σχεδιασμός εκπαιδευτικού σεναρίου για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση με άξονα την ψηφιακή πολιτιστική βιωσιμότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του ψηφιακού escape room για την Γ’ Δημοτικού με τίτλο «Μυθο-δραπέτες», το οποίο αξιοποιεί την ελληνική μυθολογία για την ενίσχυση της ... -
Παιχνίδι για περιβαλλοντική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός διαδραστικού ψηφιακού παιχνιδιού, με σκοπό την περιβαλλοντική εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των νέων. Το παιχνίδι ενσωματώνει μηχανισμούς συλλογής και ανακύκλωσης ... -
Παιχνιδοποίηση στην ηλεκτρονική μάθηση : σχεδιασμός συστήματος παιχνιδοποίησης και εφαρμογή του στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Moodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η μεγάλη απήχηση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών αποτέλεσε την αφορμή να χρησιμοποιηθούν διάφορα στοιχεία τους και τεχνικές που αφορούν στο σχεδιασμό τους, σε διάφορους τομείς, με στόχο την ενίσχυση της αφοσίωσης και της ... -
Πλατφόρμα εκπαίδευσης με ηλεκτρονικά παιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει την εισαγωγή των παιχνιδιών μέσω Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ) στην εκπαίδευση και την σημασία τους στην ομαδική και την ατομική μάθηση. Γίνεται αναφορά για τη ... -
Συγκριτική μελέτη εφαρμογής στοιχείων και τεχνικών παιχνιδοποίησης σε ένα ψηφιακό ηλεκτρονικό περιβάλλον εκπαίδευσης ενηλίκων για τη διερεύνηση των εσωτερικών κινήτρων και της ικανοποίησης της ευχρηστίας του συστήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η παιχνιδοποίηση είναι ένας τομέας όπου έχει εφαρμοστεί σε διάφορους χώρους. Ένας από αυτούς είναι και ο χώρος της εκπαίδευσης, τόσο στο χώρο του σχολείου, όσο και στην εκπαίδευση ενηλίκων. Στην παρούσα έρευνα επιλέχθηκε ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός ecourse εκπαιδευτικής περιήγησης στην Αθήνα με επαυξημένη πραγματικότητα : ενσωμάτωση της γεωμετρίας, της επιχειρηματικότητας και της παιγνιώδους μάθησης στον πολιτιστικό τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Στην παρούσα διπλωματική εργασία σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε μια ψηφιακή εκπαιδευτική περιήγηση σε πολιτιστικά μνημεία της πόλης της Αθήνας, η οποία ενσωματώνει στοιχεία Γεωμετρίας και Επιχειρηματικότητας. Οι επιμέρους ...

