Browsing by Subject / Keyword "Ξενοδοχεία"
Now showing items 1-20 of 33
-
Business plan : μελέτη συνεδριακού - ξενοδοχειακού συγκροτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-04) -
Outsourcing σε ξενοδοχεία
(2004-12-15)Η παρούσα εργασία αφορά έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε ξενοδοχεία της ελληνικής επικράτειας, για τη χρήση εξειδικευμένων εξωτερικών συνεργατών για συγκεκριμένες δραστηριότητες. Τα ξενοδοχεία αποτελούν για τη χώρα μας ένα ... -
Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος του τμήματος υποδοχής ξενοδοχειακής μονάδας : ανάλυση περίπτωσης ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental
(2007-04-20)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον εντός του οποίου δραστηριοποιείται η «Athenaeum InterContinental Athens», καθώς και να επιχειρήσει μία συγκριτική περιγραφή ... -
Ανάλυση λογιστικών καταστάσεων για τον όμιλο Λάμψα Α.Ε. για το χρονικό διάστημα 2004-2017
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την οικονομική πορεία του ομίλου Λάμψα Α.Ε. ο οποίος δραστηριοποιείται στο ξενοδοχειακό κλάδο κατά τη χρονική περίοδο 2004 – 2017. Για την εκτίμηση της οικονομικής πορείας του ... -
Ανάλυση του κλάδου των ξενοδοχείων στην περιφέρεια Ηπείρου
(2004-01-01)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αναλύει τον κλάδο των ξενοδοχείων στην περιφέρεια Ηπείρου. Αποτελείται από πέντε κεφάλαια , στην αρχή γίνεται εξετάζει τις βασικές έννοιες της στρατηγικής διοίκησης. Στο δεύτερο κεφάλαιο ... -
Ανάπτυξη ανωτέρων στελεχών σε εταιρίες συμβούλων και ξενοδοχεία : συγκριτική ανάλυση
(2005-01-01)Η εργασία αναλύει την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, αναφορικά με την ανάπτυξη και εκπαίδευση των ανωτέρων στελεχών και του προσωπικού και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις, στους κλάδους των ... -
Διαμόρφωση στρατηγικής των ξενοδοχειακών μονάδων της Αθήνας και του Πειραιά ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004
(2004-12-01)Η έρευνα έχει σκοπό να διερευνήσει κατά πόσο οι ξενοδοχειακές μονάδες της χώρας μας, εφαρμόζουν τις αρχές του σύγχρονου management ως πεδίο της στρατηγικής τους. Γνωρίζοντας ότι το management των ξενοδοχείων δεν αποτελεί ... -
Διαχείριση εσόδων και τιμολόγηση σε ξενοδοχείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να παρουσιάσει την Διαχείριση Εσόδων στον ξενοδοχειακό κλάδο. Η διαχείριση των εσόδων είναι μια κοινή επιχειρησιακή πρακτική και χρησιμοποιεί ποικίλα στοιχεία ανάλυσης για να μπορέσει ... -
Εκτίμηση εμπορικής αξίας ξενοδοχείων: κλαδική μελέτη πολυτελών μονάδων της Αττικής 2009-14
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η Ελλάδα από το 2009 έχει μπει σε μια παρατεταμένη οικονομική κρίση η οποία έχει επηρεάσει την καθημερινότητα και το βιωτικό επίπεδο των πολιτών αλλά και την αξία των υλικών αγαθών, των υπηρεσιών καθώς και των ακινήτων. ... -
Η αξιοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ξενοδοχειακές μονάδες deluxe (5*) του νομού Αττικής
(2007-04-20)Σκοπός της έρευνας αυτής είναι η μελέτη και η εκ βαθέων διερεύνηση του νέου ηλεκτρονικού κόσμου του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου συνδυασμένα με την ελληνική σύγχρονη τουριστική πραγματικότητα. Με βάση την ... -
Η επίδραση της τουριστικής μείωσης στη νήσο Ρόδο ανά κατηγορία ξενοδοχείων
(2006-08-03)Σκοπός της διπλωματικής έρευνας είναι να αποδείξουμε ποια κατηγορία ξενοδοχείων μπορεί να επιβιώσει ευκολότερα σε δύσκολες για τον τουρισμό συνθήκες. Όπως είναι γνωστό τα τελευταία τέσσερα χρόνια τα Δωδεκάνησα και γενικότερα ... -
Η στρατηγική διοίκησης ολικής ποιότητας σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
(2002-12-01)Στην εργασία αυτή γίνεται ανάλυση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ως μορφή στρατηγικής – εφαρμογή της σε Ελληνικές Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και αποτελεσματικότητα ως προς τους λόγους εφαρμογής – Δημιουργία προτύπου για ... -
Μεθοδολογίες ορισμού συμφωνιών επιπέδου υπηρεσιών (Service-Level Agreements-SLAs) έργων ανάπτυξης πληροφοριακών συστημάτων : θεωρία και μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-02)Τα τελευταία χρόνια οι Συμφωνίες Επιπέδου Υπηρεσιών (Σ.Ε.Υ.) τείνουν να γίνουν οι πιο σημαντικοί παράγοντες επιτυχίας στην ανάπτυξη ενός Πληροφοριακού Συστήματος, αλλά και γενικότερα στον κλάδο της υψηλής τεχνολογίας. Μία ... -
Μελέτη σκοπιμότητας για τη δημιουργία ξενοδοχείου ορεινού τουρισμού στο δράμας
(2004-01-01)Η συγκεκριμένη εργασία μελετά τη σκοπιμότητα για τη δημιουργία ξενοδοχείου ορεινού τουρισμού στον Νομό Δράμας. Το επενδυτικό σχέδιο αφορά την δημιουργία ενός ξενοδοχείου μεικτού τύπου 4* αστέρων, στον Δήμο Νευροκοπίου και ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ανακαίνισης - αναβάθμισης κτιριακών εγκαταστάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η εν λόγω μελέτη εκπονήθηκε προκειμένου να αναλυθεί και να αξιολογηθεί η ανακαίνιση και αναβάθμιση κτιριακών εγκαταστάσεων και συγκεκριμένα μιας πεντάστερης ξενοδοχειακής μονάδας. Συγκεκριμένα ελέγχθηκε η σκοπιμότητα ... -
Οικονομοτεχνική μελέτη αξιολόγησης ανακαίνισης ξενοδοχειακής μονάδας στην Πελοπόννησο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο ρόλος του ξενοδοχείου είναι να ικανοποιεί ειδικές ανάγκες της κοινωνίας. Οι κοινωνικές αλλαγές προκαλούν αλλαγές στη μορφολογία των ξενοδοχείων. Οι σύγχρονες προσεγγίσεις σχεδιασμού ξενοδοχείων, σε μεγάλο βαθμό, ... -
Πληροφοριακά συστήματα, συστήματα Social CRM, η σχέση τους με το marketing και η χρήση τους στα ξενοδοχεία της Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην παρούσα έρευνα επιχειρείται η μελέτη του βαθμού εξοικείωσης των υπαλλήλων που υπηρετούν σε ξενοδοχεία των Αθηνών με τον όρο και τα συστήματα CRM και παράλληλα διερευνάται η πολιτική που υιοθετούν οι ξενοδοχειακές ... -
Ποιότητα υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία : η περίπτωση ενός πολυτελούς ξενοδοχείου
(2004-01-01)Η παρούσα έρευνα ασχολείται με θέματα ποιότητας υπηρεσιών και ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία και εξειδικεύεται στην περίπτωση του ξενοδοχείου «Grecotel Agapi Beach» («G.A.B.»). Παρά το γεγονός ότι είναι πολύ δύσκολο ... -
Ποιότητα υπηρεσιών στα επισιτικά τμήματα του ξενοδοχείου: μελέτη περίπτωσης σε ελληνική αλυσίδα ξενοδοχείων
(2005-12-01)Η εμπειρική έρευνα της εργασίας αυτής διεξάγεται στο τμήμα Food & Beverage όλων των ξενοδοχείων της αλυσίδας Aldemar. Σκοπός είναι να προσδιοριστεί το ποιοι παράγοντες θεωρούνται ως οι πιο σημαντικοί από τους εργαζόμενους ... -
Ποιότητα υπηρεσιών στον ξενοδοχειακό κλάδο: έρευνα: εξέταση χασμάτων ποιότητας υπηρεσιών σε ξενοδοχειακή μονάδα της Κρήτης
(2003-01-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία σκοπό έχει μέσω της παρουσίασης της κατάστασης του τουρισμού και της ανάλυσης της έννοιας της ποιότητας να τονίσει τη σπουδαιότητα της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών σε όλο το φάσμα της τουριστικής ...