Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Γεωργικά προϊόντα -- Μάρκετινγκ -- Ελλάδα"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Αποδιαμεσολάβηση στην εμπορία ειδικών προϊόντων θρέψης των φυτών - στρατηγική ανάλυση
(2011-11-01)Κύριος στόχος της μελέτης αυτής είναι η στρατηγική ανάλυση δημιουργίας μιας εικονικής επιχείρησης αποδιαμεσολάβησης στην εμπορία ειδικών προϊόντων θρέψης, ώστε τα συγκεκριμένα αγροτικά εφόδια να είναι απευθείας διαθέσιμα ... -
Μελέτη σκοπιμότητας καλλιέργειας ιπποφαούς και εμπορικής διάθεσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)